جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: شهدا اوج آرمان ها و ارزش ها هستند

دکترسیدموسی خادمی در یادواره شهدای دهستان چین بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، افزود: اگر گزینه شهادت و ایثارگری نبود، امروز توان مقاومت در مقابل زیادخواهی استکبار جهانی را نداشتیم. وی اظهار داشت: امروز افسران جبهه دیپلماسی ما با افتخار و غرور پای میز مذاکره می نشینند، چون از روحیه شهادت و ایثارگری برخوردارند. خادمی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15918
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

دکترسیدموسی خادمی در یادواره شهدای دهستان چین بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، افزود: اگر گزینه شهادت و ایثارگری نبود، امروز توان مقاومت در مقابل زیادخواهی استکبار جهانی را نداشتیم.

وی اظهار داشت: امروز افسران جبهه دیپلماسی ما با افتخار و غرور پای میز مذاکره می نشینند، چون از روحیه شهادت و ایثارگری برخوردارند.

خادمی با بیان اینکه، حیات شهدا را در زندگی خود می بینیم، افزود: پاسداشت و گرامیداشت خانواده معزز شهدا باید از اهداف اصلی این یادواره ها و برنامه های فرهنگی باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، همچنین مسائل عمرانی و اقتصادی مردم را دغدغه دولت و مسئولین دانست و گفت: توجه به مناطق دور افتاده و کمتر برخوردارد، مورد تاکید است.

استاندار تصریح کرد: هدف اصلی توسعه کشور است و رسیدن مردم به رفاه و تعالی است و با خدمتگزاری بیشتر به این مردم باید این اتفاق بیفتد.

به گفته وی، تسریع در تکمیل شبکه آبرسانی به ۷۴ روستای دهستان چین و لوداب مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

خادمی ادامه داد: سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال و امسال ۵۴ میلیارد ریال برای تسریع و تکمیل پروژه آبرسانی به منطقه چین و لوداب در نظر گرفته شده و تلاش براین است، این پروژه تا پایان ۹۵ به بهره برداری برسد.

استاندار به اولویت جاده های بین روستایی بخصوص روستاهایی که فاصله کمتری با جاده های اصلی در منطقه دارند، اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل گلزار شهدای عزیز هم از برنامه اولویت دار در این منطقه است.

قطع مکرر آب، مردم راک را کلافه کرده است/ پاسخگو کیست؟
دنبال کنید

وی، به تاکید و توجه دولت و مسئولین به موضوع اشتغال و تولید از طریق صندوق کارآفرینی و صندق توسعه ملی، بخش خصوصی و مجموعه سپاه اشاره کرد و افزود: این نگاه و دیدگاه که اشتغال باید از طریق دولت حل شود، باید تغییر کند.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از اعتبارات عمرانی که باید صرف امور زیربنایی می شد، امروز متاسفانه صرف حقوق و دستمزد می شود.

گفتنی است، این یادواره به پاس رشادت های ۱۷ شهید دهستان چین بخش لوداب برگزار گردید و این یادواره مزین بود به پیام رئیس جمهوری وقت(مقام معظم رهبری) به خانواده سردار شهید یزدانپناه

ج/۲۳۸  

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi