جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری محفل انس باقران کریم با حضور قاری مصری توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران

صبح امروز همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقاومت بسیج گچساران محفل انس با  قران کریم برگزار نمود. در این محفل نورانی که توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد احمد در مسجد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15906
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

کرونا :

برگزاری محفل انس باقران کریم با حضور قاری مصری توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران

صبح امروز همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقاومت بسیج گچساران محفل انس با  قران کریم برگزار نمود.

در این محفل نورانی که توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویر احمد احمد در مسجد شهیدان گچساران برگزار گردید.

تعدادی از پرسنل کادر و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج گچساران و تعدادی از نیروهای کادر و وظیفه فرماندهی انتظامی گچساران و همچنین تعدادی از بسیجیان حضور داشتند که چند نفر از قاریان شهرستان گچساران و همچنین قاری عبد الناصر حرک از کشور مصر به تلاوت آیاتی چند از کلام وحی پرداختند.

این مراسم نورانی با استقبال زائدالوصفی از تلاوت‌های صورت گرفته از سوی حاضرین در محفل روبرو بود به طوریکه چندین بار قاریان مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

IMG_0869 [800x600] IMG_0884 [800x600]

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi