جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: عمده اعتبارات راه روستایی برای پروژه های بالای ۵۰ خانوار استان است

دکترسیدموسی خادمی در نشست بررسی مشکلات بخش سوق، افزود: مجموعه دولت ومدیران با مشکلات موجود در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بیگانه نیستند.   استاندار گفت: محدود بودن منابع و وضعیت نامطلوب اعتبارات موجب شده است تا نتوانیم خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات موجود در بخش سوق و سایر بخش‌ها و شهرستان‌های استان را رفع کنیم.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15848
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

دکترسیدموسی خادمی در نشست بررسی مشکلات بخش سوق، افزود: مجموعه دولت ومدیران با مشکلات موجود در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بیگانه نیستند.

 

استاندار گفت: محدود بودن منابع و وضعیت نامطلوب اعتبارات موجب شده است تا نتوانیم خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات موجود در بخش سوق و سایر بخش‌ها و شهرستان‌های استان را رفع کنیم.

 

وی اظهار داشت: نیازها و خواسته ها بسیارند و سعی می کنیم با مردم صادقانه مسائل را مطرح و در حد توان تلاش کنیم و با جدیت پیگیر و دنبال کارها باشیم.

 

خادمی تصریح کرد: سوق به عنوان زادگاه و پرورشگاه، گنجینه نیروها و ظرفیت های فرهنگی، علمی و مذهبی است وحتی به لحاظ مشارکت در دوران دفاع مقدس الگو هستند.

 

 وی یادآور شد:عدم دسترسی مردم بخش سوق به جاده مناسب از مشکلات اساسی مردم این منطقه است و مجموعه مدیران استان و همه ما به عنوان نمایندگان دولت در استان نگران وضعیت این جاده هستیم.

 

استاندار افزود: قطعه اول جاده سوق – دهدشت – لنده به طول سه کیلومتربا پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است که در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

 

خادمی ابراز داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان موظف شده از محل اعتبارات راه روستایی برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهر سوق جاده مناسب احداث کند.

 

وی با بیان اینکه، منابع کشور برای انجام طرح‌ها و پروژه‌ها محدود است، افزود: با وجود این محدودیت ها در حد توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش می کنیم.

 

اجرای نرخ جدید سود بانکی لازم الاجرا است/حمایت از تولید در گروه هدایت تسهیلات به سمت تولیدکننده واقعی
دنبال کنید

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi