جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور دکترخادمی، نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد

دکترسیدموسی خادمی در این نشست، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، در بحث تشکیلات و ساختار سازی با وجود مشکلاتی که از قبل داشته است این توان و ظرفیت را دارد که مشکلات خود را رفع کند. وی اظهار داشت: دامن زدن به بحث های شهرستانی و منطقه ای باعث کند شدن رشد و توسعه استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15847
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

دکترسیدموسی خادمی در این نشست، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، در بحث تشکیلات و ساختار سازی با وجود مشکلاتی که از قبل داشته است این توان و ظرفیت را دارد که مشکلات خود را رفع کند.

وی اظهار داشت: دامن زدن به بحث های شهرستانی و منطقه ای باعث کند شدن رشد و توسعه استان می گردد.

استاندار تصریح کرد: فضای جدیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شد و نگرش توسعه ای که دارد، برای دانشگاه آزاد یک فرصت است.

خادمی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با قدردانی از زحمات دکتر میرزاده و سیستم مدیریتی دانشگاه، بیان کرد: نگرش دکتر میرزاده و هیئت امنا نگرش مثبتی در توسعه و بالندگی کشور است.

وی درباره طرح تجمیع ۲ دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سازمان هوشمند عمل کرده است و تصمیم دکتر میرزاده درباره طرح تجمیع که به شیوه هوشمندانه برنامه‌ریزی و طراحی شده، اقدام بسیار مثبتی است.

استاندار اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی این انعطاف را داشته که با شرایط، خودش را تطبیق داده و متناسب با نیازها شکل گرفته است.

خادمی، رمز موفقیت دانشگاه را انعطاف در شیوه مدیریتی دانست و گفت:‌ دانشگاه یک سازمان سخت و پیچیده نبوده و این انعطاف را داشته است و توانست در بحث کمیت و کیفیت خود را سازگاری دهد.

 استاندار تاکید کرد: به لحاظ سازمانی وقتی سازمانی وارد رقابت شد، باید توان تصمیم‌گیری را داشته باشد.

استاندار درباره خدماتی که دانشگاه آزاد به کهگیلویه و بویراحمد داشته است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حق بزرگی به گردن استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و اشتغال‌زایی، توسعه محیط‌های آموزشی، نگهداشت و ماندگاری نیروی انسانی و تربیت کیفی دانشگاهیان از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه است.

برگزاری یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
دنبال کنید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج هم گفت: به دلیل کاهش دانشجو، کاهش درآمد و افزایش هزینه ها، دانشگاه آزاد اسلامی عملا با مشکل مواجه شده است.

دکترفردین بوستانی افزود: طرح تجمیع در شرایط جدید برای برون رفت از مشکلات در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بسیار موثر است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi