جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پروژه پارک ویژه بانوان در یاسوج با حضور استاندار کلنگ زنی شد

در این آیین که تعدادی از مسئولین استانی، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر یاسوج حضور داشتند، استاندار با بیان اینکه، فعالیت عمرانی در یاسوج شش درصد افزایش دارد، گفت: با کمک و مشارکت مردم، یاسوج به لحاظ عمرانی توسعه می یابد. دکترسیدموسی خادمی به اهمیت رودخانه بشار یاسوج، حفظ حریم و شرایط زیست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15780
تاریخ انتشار : جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

در این آیین که تعدادی از مسئولین استانی، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر یاسوج حضور داشتند، استاندار با بیان اینکه، فعالیت عمرانی در یاسوج شش درصد افزایش دارد، گفت: با کمک و مشارکت مردم، یاسوج به لحاظ عمرانی توسعه می یابد.

دکترسیدموسی خادمی به اهمیت رودخانه بشار یاسوج، حفظ حریم و شرایط زیست محیطی آن تاکید کرد و افزود: به هم ریختگی و بی‌نظمی کناره‌های رود بشار قابل تحمل نخواهد بود و طرح جامعه حفاظت از روخانه بشار در دست تهیه است.

استاندار با قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی یاسوج، احداث این پارک را برای تفریح بانوان در مرکز استان ضروری دانست.

خادمی با بیان اینکه، در بودجه امسال بیش از هر چیز فصل عمران شهری مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در شهر یاسوج چند پروژه مهم وجود دارد که باید به سرانجام برسند.

وی، پارک آبشار، پارک غدیر، پارک ولایت، پارک جنگلی و پل چهارم بشار را از پروژه های مهم عمرانی یاسوج نام برد و گفت: با بهره برداری این پروژه ها در کنار رودخانه های پر آب، جنگل ها و آبشارهای اطراف یاسوج، این شهر به عنوان پایتخت طبیعت جایگاه واقعی خود را پیدا می کند.

زمان تعیین شده برای تکمیل پروژه پارک بانوان یاسوج تا دهه فجر امسال است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi