سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: جوانان باید از خطرات پیش روی خود آگاه شوند

دکترفتاح محمدی در آیین تجلیل از جوان برتر دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان، افزود: عوامل متعددی در حفظ قدرت و اقتدار یک کشور وجود دارد که جوان بودن جمعیت یک کشور یکی از این عوامل و مولفه های برتر است. وی با بیان اینکه، جمهوری اسلامی ایران به تبع آن استان کهگیلویه وبویراحمد از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15746
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

دکترفتاح محمدی در آیین تجلیل از جوان برتر دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان، افزود: عوامل متعددی در حفظ قدرت و اقتدار یک کشور وجود دارد که جوان بودن جمعیت یک کشور یکی از این عوامل و مولفه های برتر است.

وی با بیان اینکه، جمهوری اسلامی ایران به تبع آن استان کهگیلویه وبویراحمد از این خصوصیات و امتیاز برخوردار است، گفت: از امتیازات بارز نسل جوان ما هویت اسلامی ایرانی است و این موضوع از جمله عوامل مهمی در تقابل با خودباختگی فرهنگی خواهد بود.

محمدی اظهار داشت: یک جوان ایرانی درهر شرایطی باید با امید و آرمان برای آینده خود برنامه ریزی کند، چرا که آرمان گرایی استعدادهای جوانان را درخشان و شکوفا و در مسیر تربیت صحیح اسلامی سوق می دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، اگر تربیت براساس آرمان شکل نگیرد، جامعه به بلوغ اجتماعی و سیاسی نخواهد رسید، گفت: جوانان خلاق، پویا و متفاوت سریعتر و سالم تر به مقصد می رسند.

محمدی تصریح کرد: نسل جوان ما امروزه از روحیه پرسشگری و خلاقیت بالایی برخوردار است و نظام اسلامی و دولت اسلامی هم به جوانان و پرسشگری های جوانان توجه ویژه دارد.

وی تاکید کرد: تلاش برای بالا بردن باور و انگیزه جوانان و زمینه سازی برای حضور آنها در عرصه های مختلف وظیفه همه مسئولین است و در این راه جوانان هم باید با جدیت بیشتری پای کار باشند.

محمدی با بیان اینکه، جوانان باید از خطرات پیش روی خود با اطلاع باشند، گفت: تقویت روحیه ایثارگری، آرمان گرایی و خود باوری در جوانان مهمترین عوامل بازدارنده آنها از خطرات و آسیب های پیش روی آنها است.   

علی رغم پیشرفت 25 درصدی پروژه موانع و مشکلات متعددی در روند اجرای پروژه آبرسانی از سد کوثر تأثیر داشته است
دنبال کنید

در این نشست از۸۰ جوان برتر دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان استان تجلیل شد.

ج/ ۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi