جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است. این ایام فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15728
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

این ایام فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید معظم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه  تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

در این راستا قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد که تبلورعینی آن در سال همدلی، همزبانی دولت و ملت بیش از پیش نمایان خواهد شد.

اینک در ایام مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه  به  خصوص مجموعه خدوم امر قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی(ع) قرار دهد.

شهریه مدارس غیردولتی تا پایان خرداد اعلام می‌شود
دنبال کنید

                                                              سیدموسی خادمی

                                                        استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi