دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران پروژه در ترکمنستان

دومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی ایران موسوم به ایران پروژه طی روزهای ٢٨ تا ٣٠ مردادماه در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود. به گزارش شانا، عبدالحمید اسدیان، مسئول اجرایی نمایشگاه ایران پروژه در این رابطه گفت: با توجه به ١٧ سند همکاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15683
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
دومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی ایران موسوم به ایران پروژه طی روزهای ٢٨ تا ٣٠ مردادماه در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، عبدالحمید اسدیان، مسئول اجرایی نمایشگاه ایران پروژه در این رابطه گفت: با توجه به ١٧ سند همکاری همه جانبه بین تهران، عشق آباد که در اسفند ماه سال گذشته از سوی روئسای جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان در عشق آباد به امضا رسید، هر دو طرف مصمم هستند تا حجم مبادلات تجاری و همکاریهای اقتصادی خود را طی ١٠ سال آینده به ۶٠ میلیارد دلار برسانند.

وی افزود: به همین منظور اتاق بازرگانی ترکمنستان طی نامه‌ای خواستار حضور کالا و محصولات تولیدی جمهوری اسلامی ایران که مورد نیاز در بخشهای مختلف ترکمنستان است، شده و بنا داریم در نمایشگاه ایران پروژه، امسال از طریق برگزاری کارگاههای تجاری بین دو طرف و بهره‌گیری از ظرفیتهای نمایشگاه، زمینه تهاتر گاز این کشور با کالا و خدمات ایران فراهم کنیم.

اسدیان تصریح کرد: نمایشگاه مردادماه امسال با رویکرد تهاتر گاز با کالا و خدمات ایرانی برگزار خواهد شد و شرکتهای توانمند ایرانی می‌توانند در حوزه تولیدات صنعتی و صادرات خدمات فنی و مهندسی در آن حضور یابند.

مسئول اجرایی نمایشگاه ایران پروژه عنوان کرد: پس از ماه مبارک رمضان نیز مسئولین بلندپایه ایران و ترکمنستان طی یک نشست مشترک راهکارهای توسعه همکاریهای دو جانبه را بررسی خواهند کرد و این رویداد تاثیر و تاکید به سزایی بر تسهیل ورود شرکتهای ایرانی به بازار ترکمنستان خواهد داشت.

گره نفت و مذاکرات هسته ای کورتر می شود
دنبال کنید

شایان ذکر است، دومین نمایشگاه تخصصی نفت و گاز و انرژی با حضور شرکتهای برتر داخلی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان و نخبگان در زمینه‌های نفت، گاز، ساختمان، آب و برق در مساحتی به وسعت بیش از ٢٠٠٠ مترمربع در محل نمایشگاههای بین‌المللی عشق آباد برپا می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi