جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تقدیم طرح تشکیل سازمانی در حوزه مبارزه با اختلاس به مجلس

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تقدیم طرحی مبنی بر تشکیل سازمانی در حوزه مبارزه با اختلاس به مجلس خبر داد.   ایرج عبدی در گفت‎وگو با ایسنا ، اختلاس را به موریانه‎ای که ریشه اقتصاد کشور را می‌خورد تشبیه کرد و گفت: در دولت گذشته بحث‎هایی مبنی بر این‌که مملکت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15426
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تقدیم طرحی مبنی بر تشکیل سازمانی در حوزه مبارزه با اختلاس به مجلس خبر داد.

 

ایرج عبدی در گفت‎وگو با ایسنا ، اختلاس را به موریانه‎ای که ریشه اقتصاد کشور را می‌خورد تشبیه کرد و گفت: در دولت گذشته بحث‎هایی مبنی بر این‌که مملکت را خوردند و بردند را شاهد بودیم که این امر منجر شده بود عده‎ای از این‌که از اختلاس عقب ماندند به خود اجازه دست‎درازی به بیت‎المال را دهند.متاسفانه در آن دوران قوه قضاییه و دولت اسامی مشخصی را از افراد اختلاس کننده به مردم ندادند.

 

وی اظهار کرد: اختلاس اثرات مخربی در تولید و درآمدزایی کشور ایجاد کرده و این موضوع سبب بی‎اعتمادی بانک‎ها و سرمایه‎گذاران شده و آنان با یک بی‎اعتمادی کار یکدیگر را دنبال می‎کنند. با توجه به اختلاس‎ها در دولت قبلی کمیسیون ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی طرحی را مبنی بر تشکیل یک سازمانی در حوزه مبارزه با اختلاس که از قدرت لازم برخورد باشد به مجلس تقدیم کرد تا بتوان با افراد خاطی و یقه سفیدها برخورد و آن‌ها را بازخواست کنند. تشکیل این سازمان در راستای ریشه‎کن کردن بیماری اختلاس از اقتصاد کشور خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین اختلاس مهم‎ترین عامل سلب امنیت روانی جامعه است؛ زیرا این مهم جامعه را دچار سوءظن و بدگمانی به یکدیگر می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا در حفظ و امانت‎داری یکدیگر بی‌تردید رفتار شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi