چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسانه‌ها باید سنگربان ایران در دفاع از فرافکنی رسانه‌های غربی باشند

 محمد حسن آصفری درباره فرافکنی غربیها برای تروریست جلوه دادن ایران درعرصه بین الملل، خاطرنشان کرد:عربستان به جای اینکه جمهوری اسلامی ایران را با فرافکنی رسانه ای متهم به تروریست کند باید  پاسخگویی افکارعمومی جهان برای خون ریزی افراد غیرنظامی درخاورمیانه باشد.  نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15388
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۱


 محمد حسن آصفری درباره فرافکنی غربیها برای تروریست جلوه دادن ایران درعرصه بین الملل، خاطرنشان کرد:عربستان به جای اینکه جمهوری اسلامی ایران را با فرافکنی رسانه ای متهم به تروریست کند باید  پاسخگویی افکارعمومی جهان برای خون ریزی افراد غیرنظامی درخاورمیانه باشد.


 نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیزات نظامی عربستان که دراختیار داعش بوده است کشف شد که این امر سندی محکمی برای محکوم کردن عربستان درجوامع بین المللی به شمار می آید، خاطر نشان کرد: عربستان دنبال پاک کردن صورت مسئله جنایاتش درعرصه  بین الملل  است.


 وی ادامه داد: موضوع گیری عربستان مبنی بر اینکه  ایران حامی تروریست است امری  بسیار مضحک است زیراعربستان بدنبال این است که ایران حامی خشونت در جهان جلوه دهد. 


آصفری افزود: استکبار جهانی با ناتوانی در جبهه‌های  سیاسی، الگوهای ایرانی – اسلامی ما  را با جنگ نرم هدف گرفته است.


 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، یاد آورشد: ن عربستان که وابسته به سران آمریکایی است در تلاش است چهره جمهوری اسلامی ایران را در جهان  حامی  تروریست جلوه دهد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi