شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: جوانان با ارائه پیشنهاد به مسئولین در توسعه استان مشارکت کنند

دکترفتاح محمدی در نشست تخصصی جوان، توسعه و امید، به هوشمند سازی ایده ها و روی آوری جوان به تکنولوژی فکر واندیشه در بین جوانان بخصوص فارغ اتحصیلان دانشگاهی تاکید کرد و گفت: پرداختن به کارهای مطالعاتی و فکری، پژوهشی و تحقیقاتی جایگاه جوانان و حضور و مشارکت آنها در همه عرصه ها را باز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15136
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

دکترفتاح محمدی در نشست تخصصی جوان، توسعه و امید، به هوشمند سازی ایده ها و روی آوری جوان به تکنولوژی فکر واندیشه در بین جوانان بخصوص فارغ اتحصیلان دانشگاهی تاکید کرد و گفت: پرداختن به کارهای مطالعاتی و فکری، پژوهشی و تحقیقاتی جایگاه جوانان و حضور و مشارکت آنها در همه عرصه ها را باز می کند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: امروزه آرمان و امید، قدرت شگرفی در عرصه زندگی انسان ایجاد و استعدادها را رشد و نمو و درخشان می کند و اگر انسان براساس آرمان تربیت نشود به بلوغ اجتماعی و سیاسی دسترسی پیدا نخواد کرد.

محمدی اظهار داشت: جوان باید پرسشگر، خلاق، متفکر و امیداور به آینده باشد و براین اساس فعالانه و موثر در مسائل جامعه خود مشارکت نماید و با یادگیری مهارت، حرفه و تخصص های لازم در توسعه همه جانبه جامعه شرکت داشته باشند.

معاون سیاسی تاکید کرد: امروزه بیش از هر زمانی از جوانان انتظار است که با برنامه و نظر کارشناسی در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها، بطور فعال مشارکت کنند.

به گفته محمدی در این نشست مقرر شد، کارگروه های تخصصی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اشتغال تشکیل گردد و بعد از نشست های علمی و هم اندیشی، آسیب شناسی لازم انجام و با حضور مسئولین امر راهکارهای عملی و اجرایی جهت رفع مشکلات ارائه شود.

ج/۲۳۸   

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi