جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین انتخابات انجمن خبرنگاران در گچساران برگزار شد

امروز نقش بی بدیل رسانه‌های اصیل، از هر زمان دیگری محسوس و مشهودتر است؛ در عصری که نظام‌های استکباری بزرگ‌ترین امپراطوری های مطبوعاتی و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی را در اختیار دارند، تلاش آگاهانه در این عرصه کمتر از جهاد در میدان نبرد نیست. با محو شدن مرزها توسط امواج رسانه‌ای و اشکال جدید آن، نظام‌های طاغوت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۳

کرونا :

اولین انتخابات انجمن خبرنگاران در گچساران برگزار شد

امروز نقش بی بدیل رسانه‌های اصیل، از هر زمان دیگری محسوس و مشهودتر است؛ در عصری که نظام‌های استکباری بزرگ‌ترین امپراطوری های مطبوعاتی و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی را در اختیار دارند، تلاش آگاهانه در این عرصه کمتر از جهاد در میدان نبرد نیست.

با محو شدن مرزها توسط امواج رسانه‌ای و اشکال جدید آن، نظام‌های طاغوت آگاهانه از این ابزار برای تسلط هر چه بیشتر بر جوامع مستقل استفاده می کنند؛ اگر زمانی برای اثرگذار بودن و تصرف مکان و اندیشه‌ای لازم به هجوم و لشگرکشی و اعزام هیئت‌های تبلیغی بود، امروز این مهم با گسترش رسانه‌هایی صورت می پذیرد که فرماندهان آن مسلط به شرایط روزگار و مفهوم افکار عمومی هستند.

 

امروز مجالی است برای بازخوانی کارنامه رسانه ای نظام و اینکه چقدر در برابر سیاه‌نمایی، دروغ‌پردازی، شبهه‌افکنی و در یک کلام تلاش برای خاموش کردن صدای ملت ایران توسط نظام رسانه‌ای طاغوت، مجاهد، حق محور و مدافع ارزش های ملی و اسلامی بوده‌ایم؟ اسلامی که همواره برای توسعه به ابزارهای رسانه‌ای توجه داشته و با تلاش های مجاهدان آگاه به این فن همچون دعبل خزاعی، اقبال و سیدجمال‌الدین و … پُرشورتر جلوه نموده است.

به دنبال پیگیری مجدد تشکیل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران پس از چندین سال نبودنش، با برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه در محل سالن کنفرانس آنفی تئاتر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، این مجموعه بار دیگر به سمت کامل شدن قدم برداشت.

لازم به ذکر است که در سالهای اخیر و پس از به شکست کشیده شدن تلاش های صورت گرفته جهت تشکیل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه در گچساران ، این مجموعه بلا تکلیف مانده بود و تلاش های اخیر ، امید فعالین این عرصه جهت به وجود آمدن تشکلی قوی را قوت بخشیده است.

اعدام برای جاسوس آمریکایی /انتصابات جدید در قوه قضاییه کلید خورد/ادعای میرسلیم در دست بررسی است
دنبال کنید

با وجود آنکه پیشکسوتان این عرصه از شرکت در انتخابات به دلایلی که اداره ارشاد برای ساماندهی داشت جا ماندند و عده ای هم خط خوردند ولی این انتخابات برگزار شد هر چند که این نشان از دفاتر ناقص اداره فرهنگ و ارشاد گچساران داشت.

در ادامه از ۱۴کاندید ۷ نفر بعنوان اعضای اصلی و ۲ نفر بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات :

اسمائیل ولایت با ۲۰ رای

امین دهقانی با ۱۸ رای

میلاد نظری با ۱۷ رای

آرش کنارکوهی با ۱۷ رای

علیمراد کاظم پور با ۱۶ رای

زواره کائیدی با ۱۶ رای

حسام رحمانی با ۱۶ رای

بهنام عکاشه با ۱۶ رای

کورش رضایی با ۱۴ رای

به عنوان اعضاء هیئت مدیره انتخاب شدند.

 

این انجمن در راستای رسیدگی به مشکلات خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه رسانه تشکل شده و قرار است طی برگزاری جلسات به مطالبات این قشر رسیدگی شود.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi