یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خادمی: توسعه پایدار برمدار امنیت تحقق می یابد و متولی این امنیت اداره اطلاعات است

دکترسیدموسی خادمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات سابق و جدید استان با حضور آیت الله سید محمود علوی وزیر اطلاعات، افزود: نعمت امنیت انسانی درسطوح مختلف فردی، گروهی، اجتماعی، ملی و کل جامع و در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی مقوله ای مهم، پیچیده و ارزنده ای است و هر نهادی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15009
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

دکترسیدموسی خادمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات سابق و جدید استان با حضور آیت الله سید محمود علوی وزیر اطلاعات، افزود: نعمت امنیت انسانی درسطوح مختلف فردی، گروهی، اجتماعی، ملی و کل جامع و در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی مقوله ای مهم، پیچیده و ارزنده ای است و هر نهادی که تامین کننده آن باشد، قطعا تاثیر گذار است.

استاندار با بیان اینکه، برقراری امنیت در سطح ملی و بین المللی برای کشور بسیار مهم و حیاتی است، افزود: ایران اسلامی هر چه دارد در سایه امنیت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان، اظهار امیدواری کرد: این اداره با مدیریت جدید در راه توسعه استان در زمینه های مختلف شتاب بیشتری به خود بگیرد.

خادمی با بیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد از امنیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مسئولین امنیتی استان متعهدانه، مسئولانه و کارشناسانه کمک کار مدیران اجرایی استان بوده اند و برای توسعه این استان پای کار هستند.

استاندار به مشکلات زیاد استان که بخشی به مباحث بیرونی و ملی و برخی ریشه درون استانی دارد، اشاره کرد و گفت:عامل این مشکلات بیشتر به نظام متمرکزی که حاکم است بر می گردد.

وی با بیان اینکه، این استان به دلیل عدم توازن منطقه ای رنج می برد، گفت: اگر این مسئله ادامه یابد و توسعه متوازن حاکم، اعمال و مدیریت نشود، شاید مسائل امنیتی به دنبال داشته باشد.

استاندار، از وزیر اطلاعات به عنوان عضو اثر گذار دولت تدبیر امید در خواست کرد، با نگاه ویژه مشکلات این استان را که در درآمد ملی کشور نقش بسزایی دارد را در دولت مطرح نماید.

رئیسی: کمبودی در زمینه واکسن‌ کرونا نداریم/ کلاس‌های درس و امتحانات حضوری شود
دنبال کنید

خادمی با اشاره به اینکه، این استان هر چه دارد به برکت این انقلاب و تلاش دولت ها در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: کهگیلویه وبویراحمد، استانی است که حضور آن در سطوح مختلف ملی بیشتر از سایر استان ها است با این حال به لحاظ عدم توسعه یافتگی فاصله زیادی با استان های کشور دارد.

استاندار از آیت الله علوی وزیر اطلاعات  کشور در خواست کرد تا به عنوان سفیر مردم این استان، مشکلات عدیده کهگیلویه وبویراحمد را در مرکز کشور تبیین نماید ودر سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان تسریع به عمل آید.

 خادمی یادآور شد: این استان به لحاظ طرح ها، پروژه ها و برنامه های استانی و استقبال گرم و صمیمی از سفرهیات دولت به این استان در آمادگی کامل به سر می برد.

دکترسیدمحمود علوی وزیر اطلاعات هم در جلسه شورای اداری این استان با اشاره به اینکه در کشورهای همسایه ایران بوی باروت می‌آید، گفت: با همدلی سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج)، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ارتش، دستگاه قضایی و سایر ارگان‌ها، هم‌اکنون جمهوری اسلامی از یک امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه ما باید برای انسان‌ها کرامت و ارزش قائل شویم و حرمت آنان را حفظ کنیم، افزود: چون آحاد جامعه احساس می کنند به سادگی با حیثیتشان بازی نمی‌شود، شاهد یک امنیت مردم مدار و مردم محور هستیم.

آیت الله دکترسیدمحمود علوی با تاکید بر اینکه، رعب دستگاه امنیتی کشور تنها برای کفار، دشمنان مردم و دین مبین اسلام است، عنوان کرد:‌ کسانی که دست بر ماشه ببرند و امنیت مردم ایران را به خطر بیندازند، دست قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) آنها را نشانه می‌گیرد.

کاروان خودروهای حامل سوخت قاچاق در مرز «پرویزخان» توقیف شد
دنبال کنید

علوی با اشاره به اینکه مردم غیور کهگیلویه وبویراحمد حاضر نشدند در برابر طاغوت سر فرود بیاورند، اظهار داشت: این مردم همیشه و همه جا سرباز انقلاب اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حضور سلحشورانه، عاشقانه و دلاورانه فرزندان این خطه را همواره در سال‌های دفاع مقدس دیده بودیم به طوری که جمعیت سیصد هزار نفری این استان در دوران دفاع مقدس یک هزار و هشتصد شهید و هزاران جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

گفتنی است، وزیر اطلاعات در بدو ورود در فرودگاه شهر یاسوج مورد استقبال مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت، سپس در گلزار شهدای شهر یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهر تجدید پیمان کرد.

در این سفر حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت وگو کرد.

 

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi