جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: بنای کار دفاتر پیشخوان سلامت کار، کاهش هزینه و افزایش رفاه مردم است

  دکترسیدموسی خادمی در نشست مسئولین دفاتر پیشخوان استان، افزود: این دفاترایجاد شده اند تا رفاه مردم را افزایش و هزینه دولت را کاهش دهند واگر قرار باشد که مردم به همان اندازه که در ادارات معطل می شوند کار آنها در دفاتر به تاخیر بماند، این دفاتر توجیهی ندارد. استاندار اظهار داشت: باید به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14932
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

 

دکترسیدموسی خادمی در نشست مسئولین دفاتر پیشخوان استان، افزود: این دفاترایجاد شده اند تا رفاه مردم را افزایش و هزینه دولت را کاهش دهند واگر قرار باشد که مردم به همان اندازه که در ادارات معطل می شوند کار آنها در دفاتر به تاخیر بماند، این دفاتر توجیهی ندارد.

استاندار اظهار داشت: باید به خوبی سطح خدمات را تعریف کرد که چه کارها و اموری را می توان دردفاترخدمات ارائه کرد و برای چه کارهایی به ادارات و سازمان ها مراجعه نمود.

وی با بیان اینکه، به سمت سیستمی و الکترونیکی شدن رفتن یک اجبار است، اظهار داشت: باید از تجربه سایر استان ها در این مورد استفاده شود و با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در این زمینه خدمات بیشتر و بهتری انجام داد.

خادمی تصریح کرد: برنامه اصلاح و تحول اداری و مجازی کردن خدمات و حمایت از بخش خصوصی در بارنامه های دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.

استاندار با اشاره به اینکه در دفاتر پیشخوان شهرهای استان تنها بخش اندکی از خدمات ارائه می شود، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان ها در زیر ساخت های فناوری اطلاعات و مخابرات عقب افتاده و باید به حال آن فکری اساسی کرد و از عقب ماندگی خارج شد.

خادمی با بیان اینکه، بحث دولت الکترونیک به معنای اعم آن موضوع بسیار مهمی است و مبنای کار در این خصوص سلامت کارمی باشد، گفت: یکی از دلایل الکترونیک کردن خدمات افزایش سلامت اداری و کاهش تخلفات است، چون اگرعنصر سلامت دچار خدشه گردد، الکترونیک شدن معنایی ندارد.

مشکلات روزافزون بازنشستگان در دریافت مطالبات/ صندوق‌های بازنشستگی با مشکلات جدی مواجه هستند
دنبال کنید

وی با تاکید به اینکه با تشکیل صنف قوی و برخورد با متخلفین احتمالی از سویی باید حوزه کاریی دفاتر پیشخوان به خوبی تعریف شود، افزود: حمایت از بخش خصوصی به طور اعم و دفاتر خدمات به شکل اخص وظیفه دولت است تا بتوانیم بخش خصوصی را با انگیزه بالاتر به ارائه خدمات تشویق کرد.

استاندار با بیان اینکه، بدنه دولت حجیم شده است و اگر اقدام به خصوصی سازی نشود باید تا چند سال آینده دولت فقط به پرداخت حقوق کارمندان خود بپردازد گفت: ما باید بتوانیم  با گسترش زیر ساخت ها که یکی از راه های آن حمایت از بخش خصوصی است به سمت توسعه گام برداریم.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi