پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اولتیماتوم نویسنده برجسته به اصلاح طلبان استان/ این اصلاح طلبان مدعی هستند

به نقل از بشار نیوز جناب داوری دیدگاه خود را در خصوص عملکرد فرهنگ و هنر و مدیریت جدید ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بگویید: کار در حوزه فرهنگی کار ساده‌ای نیست و چند پارامتر مهم دارد که یکی خود خلاقیت فرد است که مدیر می‌شود و افراد و اطرافیان است، اگر ایده‌های این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14913
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

کرونا :

اولتیماتوم نویسنده برجسته به اصلاح طلبان استان/ این اصلاح طلبان مدعی هستند

به نقل از بشار نیوز

جناب داوری دیدگاه خود را در خصوص عملکرد فرهنگ و هنر و مدیریت جدید ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بگویید:
کار در حوزه فرهنگی کار ساده‌ای نیست و چند پارامتر مهم دارد که یکی خود خلاقیت فرد است که مدیر می‌شود و افراد و اطرافیان است، اگر ایده‌های این مجموعه ایده‌های مشترکی باشد و مازاد بر اینکه مدیر و همکاران وحدت رویه یا ادبیات مشترک داشته و کارشناسان کارآموز باشند، هنر موفق است.
در استان کهگیلویه و بویراحمد، کارهای فرهنگی اولویت آخر است، یعنی اولویت دسته دو و سه و چهار نیستند، توجیه اقتصادی مانند بقیه کارها برای کارهای فرهنگی وجود ندارد و بهانه خوبی نیست پس امید است که شرایط فرهنگ استان ما رو به بهبود شود.
اتفاق و تغییر خاصی را ما در روند فرهنگ حس نکردیم، عمر مدیریتی دو مدیری که در حوزه هنری و فرهنگ ارشاد اسلامی تغییر کردند، به چهار ماه نمی‌رسد باید مطالعه کرده، شناخت پیدا کنند، فرصت‌ها و تهدیدها را رصد کنند.
اگر یک پیام کلی برای هر دو مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشید، چه پیامی است؟
از ایجاد تشتت و تشکل‌های هنری به کل بپرهیزند، همه را یکسان دیده و تفاوت جغرافیایی قائل نشوند و در عین حال از سرمایه‌های استانی استفاده کنند، مانند چشمی هستیم که یک دماغ بین ما واسطه شده و این دماغ یا تشکل‌های اداری یا نگرش‌های سیاسی و یا ناآشنا هستند که این سه موضوع را باید بررسی کنند ببینند کارآمدترین افراد فرهنگی چه کسانی هستند، ما نه از بیکاری اعلام آمادگی در همکاری با حوزه فرهنگ و هنر می‌کنیم، اما اگر آقایان بخواهند افسران شجاعی هستیم در این حوزه اما مشروط بر اینکه اول کرامت انسانی دوم خدمت به مردم و سوم پرهیز از سیاسی بازی در نظر گرفته شود.
*آقای داوری از سیاسی بازی گفتید، گریزی هم به سیاست می‌زنیم، شایعات نشان می‌دهد که احتمال حضور در انتخابات آتی را دارید، چقدر صحت دارد؟
برخی از مردم درخواست دادند و خود ما هم صلاح دیدیم که به میدان بیایم، اگر انتخابات استانی باشد که تکلیف مشخص است و در حوزه شهرستانی هم زادگاهم کهگیلویه است بنابراین کاندیدای کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده خواهم بود.
از طرف کدام طیف؟
ما طیف مستقلی هستیم، هر چند گرایش اصلاح‌طلبی داریم ما به عنوان نماد مردمی ناگفته‌های زیادی برای گفتن داریم و هم حداقل دو اتفاق بیشتر پیش نمی‌افتد، یا می‌برم و یا نمیزاریم آنهایی را که می‌خواهند قبول شوند، بروند.
در خصوص عملکرد نمایندگان دیدگاه خود را بگویید
دنیا فصلی فصلی است، تا دولت مهرورزی برقرار بود زمینه برای نمایندگان راست فراهم بود و با آمدن جناب روحانی زمینه برای آقای تاجگردون فراهم شده است، یعنی آقای بزرگواری و آقای زارع در دولت قبلی زمینه بیشتری داشتند، اگر چه آقای زارع پیوندهایی را زد اما آقای بزرگواری شفافیتی دارند که مقبول است اما آقای تاجگردون کارکشته مدیریت برنامه‌ریزی است که در حال حاضر تلفیق بودجه را در دست دارد و فرصت‌های بیشتری دارد که می‌تواند به دو صورت عمل کند، یا استان را در یک نگاه سریع ببیند یا طویلی.
گر در همه سر یک سر بیشتر است/در پای کسی رود که درویش‌تر است، معلوم است چراغی به خانه رواست به مسجد حرام است، پس اول به شهرستان خودشان بپردازند جای عیب نیست اما نه اینکه اگر در آن یک نقطه تمرکز کند آنچه را که به ذهن من می‌رسد، سهم اعتبارات گچساران در اعتبارات ملی استان تغییر قابل توجهی کرده که برخی از مدیران کارکشته در استان بحث‌انگیز شدند و برخی از پروژه‌هایی را که تاجگردون تلاش می‌کند بگیرد در نظر برخی مسئله انگیز شده است.
آیا شما هم جز این برخی‌ها هستید؟
من توقعم از آقای تاجگردون فراتر از این حرف‌ها است زیرا کهگیلویه قبلا برای بستگان وی و طیفی که داشت بیش از گچساران مایه گذاشت و نکند فاصله‌ای ایجاد شود که آن همه دوستی‌ها و همراهی‌های گذشته را فراموش کند که اگر فراموش کند در بحث استانی بودن هزینه خواهد داد.
در خصوص گرایش اصلاح‌طلبانه گفتید، دو همایش اصلاح طلبان در یاسوج و گچساران داشتیم، خصوصا در مورد دوم که استاندار را مورد انتقاد قرار دادند، نظر شما در خصوص برگزاری همچین برنامه‌های که اصلاح‌طلبان را به جای اینکه نزدیک کند، از هم دور می‌کند چیست؟
اصلاح‌طلبان هیچوقت به هم نزدیک نخواهند شد، اینان مدعی هستند و سمت خواهیشان بیشتر شده است، ماها که در میدان ترکش می‌خوردیم حاشیه هستیم، قطعا این ترکش خورده‌های با تجربه مدعیان را آسوده نخواهند گذاشت.

خطیب‌زاده: ایران سفیر آمریکا در عراق را تحریم کرد
دنبال کنید

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi