چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عبدالرحیم رحیمی در پیامی میلاد منجی عالم بشریت را به مردم شریف گچساران تبریک گفت

فرماندار گچساران  در این پیام آورده است:       بسمه الله الرحمن الرحیم ای پـادشـه خـوبان داد از غـم تنـهایی          دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی سلام‌بر مهدی‌موعود، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر اختر تابناک جهان، سلام بر مایه امان اهل زمین، سلام بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14822
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

کرونا :

عبدالرحیم رحیمی در پیامی میلاد منجی عالم بشریت را به مردم شریف گچساران  تبریک گفت

فرماندار گچساران  در این پیام آورده است:

 

 

 

بسمه الله الرحمن الرحیم

ای پـادشـه خـوبان داد از غـم تنـهایی          دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

سلام‌بر مهدی‌موعود، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر اختر تابناک جهان، سلام بر مایه امان اهل زمین، سلام بر کسی که انتظارش برترین اعمال است، سلام بر وارث همه انبیاء و اولیاء الهی.

نیمه شعبان، آفتابی ترین روز خلقت است؛ روزی است که درخشان ترین ستاره را، تقویم خدا در بر گرفته، روزی است که زیستن و شکفتن های ابدی آغاز می شود.

شعبان ماه منسوب به پیامبر اعظم(ص) و ماه دعا و ذکر، توجه و عبادت و استغفار است ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند. پانزدهمین شب این ماه، شب برائت (شب نجات) نامیده می شود.

نیمه‌ی ماه شعبان المعظم در گاه‌شمار هجری قمری مصادف است با طلوع خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل‌ بیت عصمت و طهارت؛ میلاد ابرمردی که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌ بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند.

آخرین منجی که بنابر مشیت الهی از نظرها غایب گشت ولی جهان از وجود مبارکش بهره می‌برد، آن‌سان که از خورشید پشت ابر بهره‌مند می‌شود، او حجت خدا در عصر غیبت است و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود.

این جانب ضمن عرض تبریک و شادباش میلاد مسعود‌ یگانه‌ی‌ عالم‌ و آخرین‌ ذخیره‌ الهی‌ برای‌نجات‌ انسان، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) به پیشگاه مقام عظمای ولایت ،همه آزادگان جهان و منتظران ظهور و بویژه مردم شریف و ولایی گچساران ، امیدواریم که به عنوان پیروان حضرت مهدی (عج) با خودسازی و بصیرت آماده ظهور آن امام همام باشیم و با بهره گیری از تعالم حیات بخش قرآن کریم و اصول غنی اسلام ناب محمدی(ص) زمین را برای ظهور نورانی آن حجت حق آماده نماییم .

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان مرکزی برگزار شد
دنبال کنید

انشاالله این پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی قدس‌سره در کشور عزیزمان به اهتزاز در آمد و با همت ایثارگران و ایمان مردم استوار گردید و توسط شاگرد برجسته امام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دام‌ظله ادامه یافت، هرچه زودتر به صاحب اصلی آن تحویل گردد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi