دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رحیمی خواستار همکاری نهادهای فرهنگی و متولیان مبارزه با موادمخدر شد

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر و شیوع آن بین نسل جوان تهدیدی جدی برای جامعه است. وی با بیان اینکه اعتیاد به این مواد خانمان‌سوز زمینه‌ساز معضلات بسیاری از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14819
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

کرونا :

رحیمی خواستار همکاری نهادهای فرهنگی و متولیان مبارزه با موادمخدر شد

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر و شیوع آن بین نسل جوان تهدیدی جدی برای جامعه است.

وی با بیان اینکه اعتیاد به این مواد خانمان‌سوز زمینه‌ساز معضلات بسیاری از جمله در بحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در کشور می‌شود، افزود: مبارزه با این معضل بزرگ در جامعه نیازمند عزم و اراده همگانی است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: بهترین راه مبارزه با این پدیده شوم در بین مردم و به ویژه نسل جوان، همکاری و تعامل مسئولان در راستای آگاه‌سازی و آموزش جوانان و اقشار مختلف جامعه از خطرات و آسیب‌های مواد مخدر است.

 

 

رحیمی با بیان اینکه از جمله ابزارهای دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، مواد مخدر و سوق دادن جوانان به سمت آن است، خاطرنشان کرد: با توجه به ابعاد پیچیده عوامل گسترش مواد مخدر در جامعه، توطئه‌های برنامه‌ریزی‌ شده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این راستا باید بسیار جدی گرفت.

نماینده عالی دولت در گچساران  با تاکید بر اینکه فرآیند مبارزه با موادمخدر در شهرستان نباید به ارائه گزارش محدود شود، عنوان کرد: مسئولان مرتبط و متولین مبارزه با این بلای خانمان‌سوز در شهرستان باید در جهت مقابله و پیشگیری از این معضل خانمان‌سوز با ارائه راهکارهای عملی نیز گامی مثبت در این خصوص بردارند.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در روستاها تاکید کرد و گفت: دهیاران باید با هماهنگی بخشداری مرکزی در راستای فرهنگ‌سازی مبارزه با این معضل اجتماعی در سطح روستا، با ارائه آموزش‌های مختلف نسبت به آگاه‌سازی مردم اقدام کنند.

فرماندارگچساران خبرداد:سفر وزیر ورزش و جوانان به گچساران
دنبال کنید

فرماندار گچساران با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها مهم‌ترین اماکن جهت توجه مسئولان هستند، اذعان کرد: برای پیشگیری و مقابله با اعتیاد در این مکان‌های آموزشی برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شود.

رحیمی در پایان خواستار همکاری نهادهای فرهنگی و متولیان مبارزه با موادمخدر در راستای ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص شد و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم با محوریت مبارزه با مواد مخدر نقش موثری در آگاه‌سازی و آشنایی مردم با آسیب‌های این پدیده شوم دارد که باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi