پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشگاه نباید محلی برای بی بند و باری و اباحه گری گروهی کوچک باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور ارومیه در نامه ای سرگشاده به معاونت فرهنگی دانشگاه از ایشان خواستند که در راستای بهبود وضعیت اسف بار دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهد. متن این نامه به شرح ذیل می باشد: جناب آقای مهندس مهدی لو مسئول محترم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14760
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور ارومیه در نامه ای سرگشاده به معاونت فرهنگی دانشگاه از ایشان خواستند که در راستای بهبود وضعیت اسف بار دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای مهندس مهدی لو

مسئول محترم فرهنگی دانشگاه پیام نور ارومیه

سلام علیکم

در این وجیزه با دلی پر خون و اندوهی ناشی از شرمساری در برابر پروردگار از کوتاهی های صورت گرفته، رنج نامه ای سرگشاده در باب موضوع عفاف و حجاب، خدمتتان ارسال میگردد، امید است که مورد عنایت حضرتعالی قرار گیرد.
بی شک به فرموده ی امام روح الله، دانشگاه مبدا همه ی تحولات است، و قطعا دانشگاهی مبداء همه ی تحولات خواهد بود که فضای غالب آن فضای علم اندوزی و دانش محوری باشد؛ نه اینکه محلی برای بی بند و باری و اباحه گری گروهی کوچک برای خدشه دار کردن فضای علمی و اسلامی دانشگاه گردد. متأسفانه امروز در همه ی دانشگاه ها بویژه دانشگاه پیام نور ارومیه، شاهد کج دهنی و بی حرمتی عده ای هرچند اندک به اعتقادات دینی مان هستیم.

**/ اما براستی تا به کی باید در مقابل این بی حرمتی ها ساکت بود و این هنجارشکنی ها را همچون استخوان در گلو تحمل کرد؟

براستی مسئولین فرهنگی دانشگاه ها تا به کی در مقابل تمامی این هنجار شکنی ها موضع سکوت را اتخاذ خواهند کرد؟

سخن را کوتاه میکنیم، باتوجه به شعار سال ۹۴  (دولت و ملت, همدلی و همزبانی) و تاکیدات رهبرعظیم الشان انقلاب درمورد فرهنگ و رسالت دانشگاه ها دراشاعه ی فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) وتلاش در راه بسط اهداف عالی انقلاب اسلامی به استحضار می رساند که دانشجویان متدین بی نام و نشان و بی ادعا، که در این سو و آن سوی دانشگاه با بصیرتی کامل حضور دارند و در میدان جنگ نرم مقابله با تهاجمات فرهنگی آماده ایفای نقشی نو هستند، از شما و تمامی مسئولین فرهنگی دانشگاه که رسالتی بس بزرگ را بدوش میکشید، مطالبه ی رسیدگی به این مسئله ی ضد فرهنگی در دانشگاه را دارند. چرا که تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک حقیقت ملموس شاهد و ناظرند، و با مشاهده این مشکلات اسف بار از شما به عنوان مسئول فرهنگی این مجموعه در دانشگاه درخواست پیاده سازی اسلام ناب محمدی(ص)، ترویج سبک زندگی اسلامی و احیای حجاب و عفاف فاطمی را دارند. ان شاءالله قدم های مفیدی در راستای این امر برداشته شود.

Untitled

Untitled

پایگاه خبری تحلیلی

برپایی ایستگاه صلواتی توسط حوزه امام حسن (ع) در بوکان + تصاویر
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi