جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: اعتبار برای تکمیل بیمارستان اعصاب و روان یاسوج در نظر گرفته می‌شود

دکترسیدموسی خادمی در مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد ‌کهگیلویه وبویراحمد، افزود: درهر فرصتی برای پیگیری مشکلات جانبازان اقدام می‌کنیم و سعی بر این است که در صورت توان زودتر از همه مسائل و مشکلات دیگر به رفع مشکلات جامعه ایثارگری بپردازیم. وی اظهار داشت: دو قول به جامعه ایثارگری استان از ابتدا تاکنون داده‌ام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14756
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

دکترسیدموسی خادمی در مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد ‌کهگیلویه وبویراحمد، افزود: درهر فرصتی برای پیگیری مشکلات جانبازان اقدام می‌کنیم و سعی بر این است که در صورت توان زودتر از همه مسائل و مشکلات دیگر به رفع مشکلات جامعه ایثارگری بپردازیم.

وی اظهار داشت: دو قول به جامعه ایثارگری استان از ابتدا تاکنون داده‌ام که یکی مربوط به مجتمع توانبخشی یاسوج و دیگری مربوط به بیمارستان اعصاب و روان سلمان است که خوشبختانه مشکل زمین توانبخشی برطرف شده و می‌توان اقدام لازم را در آن انجام داد.

دکترخادمی با بیان اینکه، بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج مکانی مهم برای بستری جانبازان استان و شاید استان‌های جنوبی کشور است، گفت: این مرکز دارای طرحی در ۵ طبقه است که تنها در مرحله فنداسیون باقی مانده و از دغدغه‌های ما برای کمک به جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در سفر هیئت دولت و یا سفر رئیس بنیاد شهید کشور به استان رایزنی‌های لازم برای ساخت بیمارستان انجام خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: در خصوص مجتمع توانبخشی هم با بنیاد اقتصادی کوثر و مهندس اسکندری مدیرعامل آن صحبت‌های لازم انجام شده تا پس از اخذ دستور از رئیس بنیاد شهید این کار توسط سازمان اقتصادی کوثر انجام شود.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi