جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول امور ایثارگران استانداری: افتخار استان کهگیلویه وبویراحمد، ۵۸ جانباز ۷۰ درصد دارد

سیدمحمود داربام با حضور دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد وتعدادی از مسئولان در نشستی با جانبازان استان، جایگاه جانبازان هشت سال دفاع مقدس را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم  با برگزاری آیین های گرامی داشت و تجلیل از جانبازان استان، ذره‌ای از  دین خود را نسبت به ازخود گذشتگی جانبازان عزیز ادا کنیم. داربام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14755
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

سیدمحمود داربام با حضور دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد وتعدادی از مسئولان در نشستی با جانبازان استان، جایگاه جانبازان هشت سال دفاع مقدس را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم  با برگزاری آیین های گرامی داشت و تجلیل از جانبازان استان، ذره‌ای از  دین خود را نسبت به ازخود گذشتگی جانبازان عزیز ادا کنیم.

داربام با بیان اینکه، مسئولین استان بخصوص استاندار تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را به صورت همیشگی در برنامه کاری خود دارند، تصریح کرد: در سال گذشته ۷۲۰ مورد سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با حضور استاندار و معاونان استاندار را داشتیم.

داربام، رسیدگی به امور و بررسی مشکلات جانبازان را مهم‌ترین اولویت ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: همه تلاش خود را در رفع مشکلات جانبازان استان به‌کار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: این دومین نشستی بود که با جانبازان ۷۰ درصد استان در یاسوج برگزار شد.

ج/۲۳۸

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi