پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزمون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی دهم خردادماه برگزار می شود

عباس رسولی، با بیان این مطلب اظهار داشت: آزمون دفاتر پیشخوان ساعت ۱۷ (ساعت پنج بعداز ظهر) دهم خرداد ماه(روز یکشنبه) با حضور متقاضیان دریافت مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت استان  برگزار می شود. وی، با بیان اینکه آزمون در هنرستان آیت الله طالقانی واقع در یاسوج، میدان امام حسین (ع)، نبش بلوار بویراحمد ، برگزار می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14674
تاریخ انتشار : جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

عباس رسولی، با بیان این مطلب اظهار داشت: آزمون دفاتر پیشخوان ساعت ۱۷ (ساعت پنج بعداز ظهر) دهم خرداد ماه(روز یکشنبه) با حضور متقاضیان دریافت مجوز دفتر پیشخوان خدمات دولت استان  برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه آزمون در هنرستان آیت الله طالقانی واقع در یاسوج، میدان امام حسین (ع)، نبش بلوار بویراحمد ، برگزار می شود، افزود:برگزاری این آزمون در راستای اعطای مجوز دفاتر پیخشوان به متقاضیانی است که پیش از این با ارسال مدارک خود از طریق دفاتر پستی و  پیشخوان خدمات دولت به دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری ثبت نام کرده اند.

رسولی، خاطر نشان کرد: متقاضیان می بایست از تاریخ هفتم تا دهم خرداد ماه با مراجعه به پورتال استانداری بخش پورتال کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولت با  آدرس  http://ostan-kb.ir/pishkhan-fa.html  نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.

وی، افزود: کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان کهگیلویه و بویراحمد، در چارچوب آئین نامه ایجاد و بهره‌برداری دفاتر پیشخوان و به منظور توسعه متوازن دفاتر مذکور و همچنین ارتقای کیفیت و افزایش سطح دسترسی عموم به خدمات دولتی در سطح استان نسبت به ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای استان اقدام می نماید.

محمدیان-۴۲

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi