جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری بوکان

به گزارش پاگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ شهرداری بوکان در اقدامی از اصحاب رسانه جهت بازدید از پروژه های در دست اقدام شهرداری دعوت بعمل آورد تا بازتابی از فعالیت های خود را به مردم منعکس نمایند.بر این اساس خبرنگاران بوکان نیوز دعوت شهرداری را قبول نموده و با فعالان عرصه رسانه از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14543
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۵۱

به گزارش پاگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ شهرداری بوکان در اقدامی از اصحاب رسانه جهت بازدید از پروژه های در دست اقدام شهرداری دعوت بعمل آورد تا بازتابی از فعالیت های خود را به مردم منعکس نمایند.
بر این اساس خبرنگاران بوکان نیوز دعوت شهرداری را قبول نموده و با فعالان عرصه رسانه از پروژه های در دست اقدام شهرداری دیدن نمودن و از نزدیک شاهد فعالیت عمرانی بودند.
این بازدید مورخه ۵/۰۳/۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰ شروع گردید و طرح های چون زیرسازی و استاندارد سازی ورودی بوکان –سقز ، پارک مسافر،پارک اندیشه ،زیر سازی پل علی آباد ، آزاد سازی خیابان آشی خانم ، پروژه ساماندهی ورودی بوکان-شاهیندژ ، آسفالت خیابان حلبچه و بسیاری از طرح های که در مصاحبه اختصاصی با شهردار محترم به آن اشاره شد.
بعد از پایان بازدید جلسه پرسش و پاسخ در سالن رستوران ریواس برگزار گردید.
در ابتدا مهندس میرحسامی با بیان فعالیت های  شهرداری ضمن درخواست از اصحاب رسانه برای بیان انتقادات و پیشنهادات خود درخواست نمود که فعالیت ها و زحماتی که شهرداری و شورای شهر انجام داده اند و نیز در دست اقدام دارن بصورت مشروح به اطلاع مردم برسانند.
همچنین جناب آقای آوات دکاندار مسئول امور فرهنگی شورای شهر بوکان علت عدم موفقیت در زمینه امور فرهنگی را تک محوری در شورا معرفی نمود و عنوان نمود برنامه های چون ایجاد کمیسیون فرهنگی،اقدام  به ایجاد دبیرخانه همایش سردار عزیزخان مکری،واگذاری مغازه های شهرداری به NGO،مرمت سازی مقبره حسن زیرک ،برگزاری روز زن و بسیاری از فعالیت ها ی برنامه ریزی آن صورت گرفته و دردست اقدام است .
این عضو شورای شهر وعده راه اندازی سینمای بوکان و ایجادپارک تفریحی مجهز خبر داد و بر این موضوع تاکید کرد که هدف و تاکید ایشان مطلوبیت طرح ها و برنامه خواهد بودو سعی بر آن خواهد شد از بسیاری از هنرمندان دلجویی بعمل آید و همچنین ایشان از استاد رامیار فاضلی نیز جهت ترمیم تندیس ماوستا حقیقی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه جلسه سوالاتی از سوی خبرنگاران بوکان نیوز در مورد کیفیت نامطلوب آسفالت ها و همچنین موضوع کیوه رش مطرح گردید که جناب مهندس میرحسامی عنوان نمودند که موضوع تغییرات های صورت گرفته در کیوه رش یکی از اشتباهات محض بوده که برای جبران آن در نظر است از طریق پیمانکار اقدامات توسعه ای مانند ایجاد رستوران ،تل کابین و بسیاری از امکانات دیگر را در کیوه رش احداث نمود که این موضوع در دست اقدام و پیگیری است .
همچنین ایشان در مورد کیفیت آسفالت های شهر بیان فرمودند که علت این امر واگذاری کارخانه آسفالت بوکان به بخش خصوصی بوده که  سبب پایین آمدن کیفیت آسفالت و حتی ضرر و زیان های به شهرداری و تخریب واحد تولید آسفالت شده است  اما در حاضر کیفیت آسفالت ها ارتقا پیدا کرده و سعی برآن داریم در تمامی زمینه ها از بهترین ها و با کیفیت ترین ها استفاده کنیم .
شهرداری بوکان در جواب خبرنگاران در زمینه های متختلف چنین پاسخ داد.
جهت ساماندهی موضوع تبلیغات و چسباندن کاغذ روی دیوارو ازبین بردن فضای شهر از دعوت از بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار برای این اقدام و تشکیل کارگروهی با مشارکت دادستان ،رییس اداره ثبت ،فرماندارخبر داد .
در ادامه ایشان از ساختمان جدید شهرداری که جنب فرهنگسرای سیمرغ احداث خواهد شدو همچنین ایجاد سرویس های بهداشتی در ده نقطه شهر که در فاز اول شش نقطه ورودی شهر خواهدبود خبر داد.

DSC00399

DSC00402

DSC00407

DSC00410

DSC00412

DSC00414

DSC00417

DSC00420

پایگاه خبری تحلیلی

قیمت انواع خودرو در بازار ۲۲ اردیبهشت ۹۴ + جدول
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi