جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشریح آخرین وضعیت اصلاح طلبان آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ نشست احزاب، تشکل ها و گروه های اصلاح طلب استان آذربایجان غربی برگزار شد و هیات رئیسه «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» و «کمیته انتخابات» آذربایجان غربی انتخاب شدند و «وضعیت » به عنوان رئیس شورای هماهنگی و کمیته انتخابات برگزیده شد. در همین ارتباط،  روانگه گفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14385
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ نشست احزاب، تشکل ها و گروه های اصلاح طلب استان آذربایجان غربی برگزار شد و هیات رئیسه «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» و «کمیته انتخابات» آذربایجان غربی انتخاب شدند و «وضعیت » به عنوان رئیس شورای هماهنگی و کمیته انتخابات برگزیده شد.

در همین ارتباط،  روانگه گفت و گویی کوتاه با «فریدون سلیمی»  عضو شورای مرکزی «حزب وحدت و همکاری ملی» و نماینده ی پیشین میاندوآب، شاهین دژ و تکاب انجام داده است، که متن آن به شرح زیر است:

۱- آقای مهندس، شورای هماهنگی اصلاح طلبان در حال حاضر از لحاظ ساختار و نحوه سازمان دهی به صورت استانی فعالیت دارد یا به شکل منطقه ای عمل می کند؟

شورای اصلاح طلبان در استان ها بر اساس همان ساختار پیشین و به شکل استانی عمل می کنند و در نشست روز جمعه نیز تمامی گروه ها، تشکل ها و احزاب اصلاح طلب استان حضور داشتند. البته بر اساس طرح جدیدی که آقای دکتر رهامی اعلام کرده اند اصلاح طلبان کشور در قالب ۱۱ منطقه فعالیت دارند که استان ما با آذربایجان شرقی و استان اردبیل در یک منطقه قرار می گیرند و آقای مهندس غریبانی مسوولیت این منطقه را بر عهده دارند.

۲- در نشست اخیر کدام گروه های اصلاح طلب حضور داشتند؟

به جز دو گروه مشارکت و مجاهدین انقلاب که بلاتکلیف هستند، مابقی گروه های اصلاح طلب حضور داشتند. یعنی ۱۷ گروه شاخص اصلاح طلب مانند حزب اعتماد ملی، حزب وحدت و همکاری ملی، حزب اسلامی کار و دیگر تشکل های اصلاح طلب حاضر بودند.

۳- در نشست روز جمعه چه تصمیماتی گرفته شد؟

تعیین هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان و تشکیل کمیته انتخابات دو خروجی مهم نشست ما بود.

۴- اعضای هیات رئیسه بر اساس چه سازوکاری انتخاب شدند؟

در این نشست دبیران تمامی تشکل ها حضور داشتند و بر اساس آرای دبیران هم اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی و هم اعضای هیات رئیسه کمیته انتخابات برگزیده شدند. البته باید اضافه کنم که این اعضا به صورت موقت انتخاب شده اند.

۵- گویا برخی از جریان های اصلاح طلب از نحوه اداره این نشست چندان راضی نبوده اند؟؟

این دوستان خود در نشست حضور داشته اند و همچون دیگر گروه ها در رای گیری ها و تصمیم گیری ها مشارکت داشته اند. ظاهرا برخی از شخصیت ها در تهران قصد جهت دهی به این نشست ها را دارند.

۶- به نظر شما این نشانگر نوعی ناهماهنگی میان نیروهای اصلاح طلب نیست؟

به نظر می رسد میان قاطبه نیروهای اصلاح طلب استان هماهنگی لازم وجود دارد. نیروهای اصلاح طلب به هماهنگی نیاز دارند و هر نوع ناهماهنگی قطعا به کل جریان و گفتمان اصلاحات ضربه خواهد زد.

۷- آیا شورای اصلاح طلبان با افراد و جریان های نزدیک به استانداری هماهنگ بوده است؟

خیر، این نشست کاملا مستقل از استانداری برگزار شده و تصمیمات و اداره آن نیز مبتنی بر اراده نیروهای اصلاح طلب استان بوده است.

هدف بوکان نیوز کمک به اطلاع رسانی است و انتشار این مطلب به معنای تایید محتوای آن نیست.

کردپرس

پایگاه خبری تحلیلی

پیام نوروزی زنگنه
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi