جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: آشنایی با عمق مشکلات مردم از مهمترین رویکردهای ملاقات عمومی است

دکتر سید موسی خادمی با ۴۰ نفر از مردم شهرستان های مختلف استان ملاقات عمومی داشت و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت. در این برنامه چهار ساعته مهندس محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس نیک اقبالی معاون هماهنگی امور عمرانی و تعدای از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل استانی برای پاسخگوئی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14383
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

دکتر سید موسی خادمی با ۴۰ نفر از مردم شهرستان های مختلف استان ملاقات عمومی داشت و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

در این برنامه چهار ساعته مهندس محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس نیک اقبالی معاون هماهنگی امور عمرانی و تعدای از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل استانی برای پاسخگوئی به درخواست ها و مشکلات مردم حضور داشتند.

در سی امین دیدار عمومی ملاقات چهره به چهره ۴۰ نفر از ملاقات کنندگان از همه مناطق مختلف استان در بخش های مختلف مشکلات و درخواست های عمومی و اختصاصی خود را مطرح و از سوی استاندار و معاونین استاندار جواب دریافت کردند.

به گفته دکترخادمی، در بسیاری از مراجعات مردمی مشخص شده که ضعف و سخت گیری های بی مورد از سوی برخی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در استان مشهود است.

خادمی تصریح کرد: راهبرد اساسی در این زمینه تلاش برای حل مشکلات و موانع موجود است و برخی مسئولان و متولیان دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی در این دیدارهای عمومی حضور دارند.

وی اظهار داشت: با وجود مشکلات و دغدغه های فراوان مردم در بخش های مختلف اما به نظر می رسد در بسیاری از این موارد هنوز ابزار لازم برای رفع آنها وجود ندارد.

به گفته دکتر خادمی، دیدارهای عمومی مسئولان، دست اندرکاران امر خدمت رسانی قطعا به حل معضلات و مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم های بهتر و جامع تر کمک خواهد کرد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi