جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی گچساران دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی گچساران دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه گچساران ، رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی با حضور ۲۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی و در قالب ۱۴ ساعت آموزش تئوری و رزمایش عملی و با رمز محمد رسول الله انجام شد. سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14371
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

کرونا :

رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی گچساران دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی گچساران دبیرستان پسرانه شاهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه گچساران ، رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی با حضور ۲۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی و در قالب ۱۴ ساعت آموزش تئوری و رزمایش عملی و با رمز محمد رسول الله انجام شد.

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران هدف از برگزاری این رزمایش را آشنایی دانش آموزان با تاکتیک ها و تکنیک های پدافند غیر عامل عنوان کرد و گفت: آمادگی در برابر حملات هوایی و بلایای طبیعی از بخش های مهم این رزمایش بود که در طول این رزمایش دانش آموزان با اکتیک های استتار ، اختفا ، پوشش ، آوار برداری ، کمک به مصدومین ، امداد و نجات و اطفا حریق به طور عملی آشنا شدند.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش ایجاد هماهنگی و آمادگی بین ارگانها و ادارات خدمات رسان و نهادهای رفع بحران در شهرستان گچساران در بحث پدافند غیر عامل بود که با حضور خوب فرماندار ، آموزش و پرورش و شورای اداری شهرستان و همکاری ادارات شرکت نفت ، شهرداری ، برق ، آبفا شهری ، شرکت گاز ، هلال احمر ، شبکه بهداشت و مخابرات به خوبی برگزار شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi