جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود

دکتر فتاح محمدی ظهر امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای ستاد و رؤسای کمیته‌های زیرمجموعه برگزار شد، به اهمیت جایگاه و نقش انتخابات اشاره کرد و گفت: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعضای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14336
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

دکتر فتاح محمدی ظهر امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای ستاد و رؤسای کمیته‌های زیرمجموعه برگزار شد، به اهمیت جایگاه و نقش انتخابات اشاره کرد و گفت: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعضای ستاد و روسای انتخابات باید با آمادگی کامل و بدون هیچ‌گونه اشکال و نقصی به لحاظ اجرایی به استقبال برگزاری انتخابات خوب و باشکوه در ۱۷ اسفند سال جاری بروند تا با استفاده از امانتداری و توجه به حق‌الناس بودن انتخابات که مورد تأکید مقام معظم رهبری است مرجع مورد قبول و اعتماد مردم انتخاب شود.

وی به امکانات مورد نیاز دستگاه‌های متولی امر انتخابات اشاره کرد و گفت: امکانات لازم در جهت نیازسنجی دستگاه‌های متولی امر انتخابات مورد توجه قرار گیرد و فراهم شود.

این مسئول به تهیه و تدوین طرح جامع انتخاباتی اشاره کرد و افزود: طرح جامع انتخابات استان مورد توجه و تأکید اعضا قرار گیرد و همه شرایط، امکانات، تجهیزات، بسترها، شرایط امنیتی، اطلاع‌رسانی و نیاز فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و همچنین نحوه حضور مردم در اجرای انتخابات متناسب با روز شمار انتخابات تهیه و در قالب طرح جامع و علمی اجرا شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi