پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ورود مجلس به بررسی واگذاری خطوط ثابت رند از سوی شرکت مخابرات

حسینی‌صدر: ورود مجلس به بررسی واگذاری خطوط ثابت رند از سوی شرکت مخابرات عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود مجلس به بررسی دورزدن قانون از سوی شرکت مخابرات در واگذاری خطوط ثابت رند ۴ یا ۵ رقمی خبر داد. مویدحسینی‌صدر با تاکید بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14293
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶


حسینی‌صدر:


ورود مجلس به بررسی واگذاری خطوط ثابت رند از سوی شرکت مخابرات


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ورود مجلس به بررسی دورزدن قانون از سوی شرکت مخابرات در واگذاری خطوط ثابت رند ۴ یا ۵ رقمی خبر داد.


مویدحسینی‌صدر با تاکید بر ضرورت پایبند بودن شرکت مخابرات به قانون، واگذاری خطوط ثابت رند ۴ یا ۵ رقمی از سوی این شرکت را بدون فراهم کردن شرایط مزایده مصداق دورزدن قانون خواند.


نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه واگذاری خطوط ثابت رند از سوی مخابرات باید همسو با قانون و در چارچوب برگزاری مزایده باشد،گفت:درحال حاضر شکایت‌های بسیاری از شرکت مخابرات درخصوص بی توجهی به قانون دراین باره وجود دارد که به طورحتم مجلس برای بررسی موضوع ورود می کند.


 


برگزاری مزایده صوری برای واگذاری خطوط ثابت تخلف محرز شرکت مخابرات


این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه باید خریداران و فروشندگان خطوط ثابت رند ۴ یا ۵ رقمی برای قانونی بودن مراحل معامله مشخص باشد،گفت:طبق شکایت‌های انجام شده از شرکت مخابرات برگزاری مزایده برای واگذاری خطوط مذکور به شکل صوری تخلفی محرز از سوی این شرکت بوده که بازار دلالی را برای سوداگری سودجویان باز کرده است.


وی با بیان اینکه ادامه روند واگذاری خطوط ثابت رند ۴ یا ۵ رقمی به پول دار شدن عده ای خاص منجر خواهد شد،افزود:دولت و دستگاه‌های نظارتی باید با دخالت به موقع درعملکرد شرکت مخابرات،از متضرر شدن مردم از کارکرد این شرکت جلوگیری کنند.

ایجاد شهر جدید در عسلویه
دنبال کنید


حسینی‌صدر با بیان اینکه بررسی چرایی پایبند نبودن شرکت مخابرات به قانون در واگذاری خطوط ثابت ۴ یا ۵ رقمی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت خواهد گرفت، گفت:هرکسی که در پشت پرده تخلف شرکت مخابرات باشد،باید با اشد مجازات رو به رو شود.


وی با یادآوری رای نیاوردن طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس،افزود: رای نیاوردن این طرح دلیلی برای چشم پوشی از تخلفات شرکت مخابرات نخواهد بود.


عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس به هر نوع تخلف یا رانتی حساس بوده و با متخلفان آن برخورد خواهد کرد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ متاسفانه هم اکنون شماره های چهار و پنج رقمی مخابرات در بازار سیاه با چندین برابر قیمتی که مخابرات به متقاضیان فروخته است، خرید و فروش می شود.این شماره ها هم اکنون در بازار آزاد قیمت هایی چند ۱۰۰میلیونی دارند و دراختیار افرادی هستند که شاید با چند میلیون تومان صاحب آن خط شده اند.


درهمین حال گفته می شود،در شماره‌هایی با کد یک که مالک آن سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و نه مخابرات، بالغ بر یک‌میلیارد تومان قیمت دارد و به همین راحتی دست یافتنی نیست.متاسفانه برخی مدیران و دبیران انجمن‌های فعال درحوزه اینترنت و IT  نیز با توجه به ارتباطات خود وارد این بازار سیاه شده اند و با خرید و فروش بی ضابطه و غیرقانونی  سودهای کلانی را به جیب می زنند./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

حضور رئیس مجلس در بارگاه شاه چراغ(ع)
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi