شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندارکهگیلویه وبویراحمد: افزایش روابط علمی بین کشورها دستاورد مهم کنگره بین المللی خون است

دکتر سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جمع مهمانان و شرکت کنندگان داخلی و خارجی کنگره بین المللی خون در یاسوج، افزود: متولیان و دست اندرکاران امر سلامت در استان نیز باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره لازم را ببرند. وی اظهار امیدواری کرد: پزشکان ، متخصصان و اندیشمندان داخلی و خارجی شرکت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14291
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

دکتر سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جمع مهمانان و شرکت کنندگان داخلی و خارجی کنگره بین المللی خون در یاسوج، افزود: متولیان و دست اندرکاران امر سلامت در استان نیز باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره لازم را ببرند.

وی اظهار امیدواری کرد: پزشکان ، متخصصان و اندیشمندان داخلی و خارجی شرکت کننده در این کنگره بین المللی درآینده ای نزدیک و نیز به طور مستمر به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کنند.

خادمی افزود: سفر پزشکان و متخصصان از کشورهای مختلف جهان به استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن ارتقای جایگاه و شاخص های امر سلامت فرصت و عامل برای معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری این استان خواهد بود.

وی ظرفیت های طبیعی و جاذبه های بکر گردشگری و خدادادی را در استان کهگیلویه وبویراحمد یاداور شد و اظهار کرد: پزشکان و اندیشمندان شرکت کننده در این کنگره بین المللی بهترین سفیران برای معرفی بیش از پیش استان خواهند بود.

خادمی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد همواره از استان های امن کشور جمهوری اسلامی در زمینه سرمایه گذاری به ویژه در حوزه توریسم سلامت است، افزود: شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و ایجاد زیرساخت های گردشگری و خدمات فراهم است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز علاوه بر استفاده مطلوب از دستاوردهای این کنگره بین المللی خون در زمینه توسعه توریسم سلامت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی در پیشرفت این استان سرمایه گذاری و برنامه ریزی کند.

کنگره بین المللی خون، بیماری ها و کاربردهای بالینی آن که از ۲۱اردیبهشت با حضور ۶۰ انجمن و موسسه علمی و پزشکی از ۱۵ کشور جهان در یاسوج در حال برگزاری است امروز(پنجشنبه) به کار خود پایان خواهد داد.

بارش برف در محورهای کهگیلویه و بویراحمد/ همه جاده‌ها باز است
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi