شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: سند مقابله با اعتیاد در استان تدوین شود

دکترفتاح محمدی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در تهیه طرح جامع  پیشگیری و مقابله با اعتیاد، همه نهادها باید همکاری کنند و بخشی عمده کار توسط دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شود تا نقشه راه پیشگیری از بروز اعتیاد و مقابله اصولی با این معضل اجتماعی تهیه و تدوین شود. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14290
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

دکترفتاح محمدی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در تهیه طرح جامع  پیشگیری و مقابله با اعتیاد، همه نهادها باید همکاری کنند و بخشی عمده کار توسط دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شود تا نقشه راه پیشگیری از بروز اعتیاد و مقابله اصولی با این معضل اجتماعی تهیه و تدوین شود.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در تهیه این طرح باید با بهره گیری از تجربیات سایر استان ها و مرکز کشور، وظایف و برنامه های کاری هر یک از دستگاه های اجرایی استان را به طور دقیق مشخص نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: در طرح سند فرابخشی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، به محورهای این سند و اهداف کمی آن با تحلیل موضوعات مختلف در حوزه پیشگیری، مقابله، مبارزه و درمان که قابلیت اجرا باشد، توجه گردد.

دکترمحمدی بیان کرد: این سند پس از تهیه به منظور اصلاح، تایید نهایی و اجرا ی آن در استان به ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر کشور ارسال خواهد شد تا مرحله تکمیلی را طی کند.

وی با بیان اینکه، مقابله با اعتیاد عزم ملی را می طلبد و نیازمند توجه ویژه، بررسی علمی و ارائه راهکارهای دقیق و مناسب است. تصریح کرد: دستگاه های مختلف اجرایی به نوعی در بحث اعتیاد مسئولیت دارند که انتظار می رود به رسالت خود به شایستگی عمل کنند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi