چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حافظان برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن در ۱۸ اردیبهشت به رقابت پرداختند

  عبدالحسین اکبریانی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگویی با صالح الماسی خبرنگار کرونا  گفت :۱۲  نفر از حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء و همچنین حافظان کل قرآن کریم برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن و استفاده از مزایای قانونی آن در روز جمعه ۱۸ اردیبهشت به رقابت پرداختند. وی افزود: آزمون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14079
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

کرونا :

حافظان برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن در ۱۸ اردیبهشت به رقابت پرداختند

 

عبدالحسین اکبریانی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگویی با صالح الماسی خبرنگار کرونا  گفت :۱۲  نفر از حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء و همچنین حافظان کل قرآن کریم برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن و استفاده از مزایای قانونی آن در روز جمعه ۱۸ اردیبهشت به رقابت پرداختند.
وی افزود: آزمون مرحله اول این طرح که به صورت کتبی است ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ در مرکز استان برگزار شد٬ راه می یابند.
اکبرریانی در ادامه ابراز داشت: افرادی که در این آزمون شرکت می کنند٬ حداقل باید حافظ ۱۰ جزء از قرآن باشند و شرکت در این آزمون که به صورت کتبی و چهار گزینه ای است به سؤالاتی در حوزه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و حفظ قرآن پاسخ دهند٬ البته ۸۰ درصد سؤالات آزمون مرحله اول شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است و ۲۰ درصد سؤالات نیز مربوط به حفظ قرآن می شود.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت : آزمون مرحله دوم که به صورت شفاهی اجرا می شود نیز شامل حسن حفظ همراه با رعایت ملاک های تجویدی است که این آزمون نیز هر ساله در تابستان برگزار می شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi