جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نمایشگاه بانوای کاروان در بوکان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ نمایشگاه فرهنگی، مذهبی «بانوای کاروان» دوشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه در جوار یادمان شهدای گمنام در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برپا شد. این نمایشگاه به همت اداره دامپزشکی شهرستان بوکان ، جهاد کشاورزی ، هلال احمر ، بسیج جامعه زنان ، کانون فرهنگی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ نمایشگاه فرهنگی، مذهبی «بانوای کاروان» دوشنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه در جوار یادمان شهدای گمنام در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برپا شد.

این نمایشگاه به همت اداره دامپزشکی شهرستان بوکان ، جهاد کشاورزی ، هلال احمر ، بسیج جامعه زنان ، کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و سپاه بوکان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

علی قادری مدیر غرفه اداره دامپزشکی در گفتگو با خبرنگار واحد فرهنگی بوکان نیوز گفت : این نمایشگاه در مورخ ۹۴/۰۲/۱۴ برگزار و تا لغایت ۹۴/۰۲/۱۷ ادامه دارد.

قادری اظهار داشت: حدود ۱۲ غرفه از دستاوردها و تولیدات بومی و ملی با رویکرد سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی  در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ، آشنایی مردم با دستاروردها و تکنولوژی های روز دانست و گفت : از ۱۲ غرفه حدود ۲ غرفه مربوط به اداره دامپزشکی این شهرستان می باشد.

وی هدف از ایجاد غرفه در این نمایشگاه را آشنایی دامداران و مردم با انواع سموم و آفات دامی نمایشگاهی از اطلاعات آفات و بیماری‌های دامی‌، انواع واکسن‌ها و نوع کاربرد آن‌ها‌، انواع تجهیزات پزشکی و درمانگاه دامپزشکی و آزمایشگاهی‌، داروهای دامی و طیور نام برد.

همچنین در این نمایشگاه پرچم متبرک ابوالفضل العباس(ع) و امام رضا(ع) با عنوان نوای کاروان نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۷۵۱

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۷۵۵

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۸۰۱

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۸۰۷

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۸۲۳

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۹۰۲

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۴۱۲۴

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۳۹۲۱

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۴۱۴۴

۲۰۱۵۰۵۰۶_۱۸۴۱۳۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi