پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با حضور دکترخادمی ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری با ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد

در این آیین دکترسید موسی خادمی به نقش مهم و ارزنده کارشناسان رسمی دادگستری در ایجاد عدالت اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با فعالیت این کانون  توجه به تعهد و اصل کارشناسی مورد تاکید است. دکترخادمی با بیان اینکه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری  می تواند بازوی توانمندی برای دولت و قوه قضائیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13934
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

در این آیین دکترسید موسی خادمی به نقش مهم و ارزنده کارشناسان رسمی دادگستری در ایجاد عدالت اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با فعالیت این کانون  توجه به تعهد و اصل کارشناسی مورد تاکید است.

دکترخادمی با بیان اینکه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری  می تواند بازوی توانمندی برای دولت و قوه قضائیه باشد، اظهار داشت: تقویت این کانون و اینگونه تشکل ها می تواند در ایجاد عدالت کارساز باشد و زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، اهداف، وظایف، برنامه ها و فعالیت این کانون را ارزنده و مفید برای عموم جامعه دانست و تاکید کرد: این کانون باید به گونه ای به ماموریت ها و وظایف خود عمل نمایند که مسائل جانبی و فرعی جایگزین اصول اساسی و اهداف مهم  حرفه ای صنفی آن نشود.

وی با بیان اینکه، باید به گونه ای عمل کرد و فرصتی فراهم نمود که زمینه ارتکاب تخلف ایجاد  نشود، گفت: رشد سریع این کانون با توجه به عمر کم آن نتیجه نیروی انسانی کارآزموده می باشد.

در این مراسم  که مهندس مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مهندس نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری دکتر خادمی را همراهی می کردند،استاندار  تاکید کرد: این کانون تلاش کند از  ظرفیت ها و تجربیات نیروهای درون  استان و دیگر استان های همجوار استفاده نماید.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، هم گفت: این کانون  در زمینی به مساحت ۳۵۲ متر مربع و یک هزار و ۴۵۰ متر مربع زیر بنا در پنج طبقه، احداث شده است.

حضور مستمر در مکان های فاقد نور خورشید بر خلقیات افراد اثر می گذارد
دنبال کنید

سیاهپور اظهار داشت: عملیات اجرای این پروژه از سال ۸۹ شروع  و در طراحی و اجرای آن تمام شرایط فنی  و مقررات مهندسی ساختمان  رعایت شده است و فضای فیزیکی مناسبی برای فعالیت های تخصصی  است.

وی یادآور شد: این کانون از سال ۷۹  با سه کارشناس، فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال ۸۸ زیر نظر استان های تهران و فارس بود و دراین سال رسما مستقل شد.

 سیاهپور افزود: این کانون هم اکنون دارای ۲۶۹ نفر از نیروهای توانمند شامل، کارشناسان عالی و خبره دستگاه های مختلف اجرایی می باشند که در ۳۰ رشته مورد نیاز فعالیت دارند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi