جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هیچ مرزی مانع همکاری و تولید سالم اثر نیست

  مسعود شریف در گفتگوی اختصاصی با  کرو نا نیوز ، از آغاز فعالیت هنری خانه فیلم و عکس خبر داد. مسعود شریف که افتخار همکاری در« داستان یک شهر اصغر فرهادی  » را در کنار دیگر فعالیتهایش در رسانه های ملی دارد ، از روند جدید خانه فیلم وعکس شهرستان گچساران به خبرنگار کرونا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13909
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۲۰

کرونا :

هیچ مرزی مانع همکاری و تولید سالم اثر نیست

 

مسعود شریف در گفتگوی اختصاصی با  کرو نا نیوز ، از آغاز فعالیت هنری خانه فیلم و عکس خبر داد.

مسعود شریف که افتخار همکاری در« داستان یک شهر اصغر فرهادی  » را در کنار دیگر فعالیتهایش در رسانه های ملی دارد ، از روند جدید خانه فیلم وعکس شهرستان گچساران به خبرنگار کرونا نیوز  گفت: به زودی انجمن فیلم وعکس فعالیت هنری سال ۹۴ را با تشکیل اولین جلسه رسمی در هفته ی پیش رو کلید خواهد زد.
رئیس انجمن فیلم و عکس گفت:شعار ما آموزش تولید و کسب مهارت و درآمد زایی برای هنردوستان است.جهت ارتقاء کیفیت آموزشی از اساتید مجرب دعوت به همکاری خواهد شد.
شریف افزود:حضور اساتید و گارگردانهای با تجربه و برگزاری ورک شاپها ی تخصصی در امر ایجاد انگیزه و تحول در تولید و آموزش گام موثری خواهد بود.
این بازیگر وکارگردان برجسته هنری ادامه داد: دست دوستان هنرمند و صاحب سبک در همه ی زمینه های عکس وفیلم و …. را جهت همکاری می فشارم.هیچ مرزی مانع همکاری و تولید سالم اثر نیست.

ما با هر گرایش فکری و عقیدتی با شعار خدمت و فرهنگ سازی اسلامی نسل جدید را هدایت می کنیم و از تجارب گذشتگان در ارایه ی هنر برتر بهره می گیریم.
مسعود شریف در پایان گفت:هدف اصلی اولین نشست رسمی اعضای انجمن ، آسیب شناسی خانه فیلم وعکس و نقد و بررسی سوابق کاری گذشته این انجمن خواهد بود .
انجمن فیلم وعکس شهرستان گچساران در دهه گذشته تولیدات استانی آئینی و مستند و همچنین در حوزه کودک و نوجوان داشته واز انجمنهای فعال استان کهگیلویه و بویراحمد است.نرگس احمدپور

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi