شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید تجلیل از معلم منحصر به یک هفته نباشد و یک فرهنگ باشد

هادی زارعپور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در همایش بزرگ فرهنگیان گچساران گفت:خیر مقدم به معلمان وحضاری و همکاران عزیزم که در عرصه آموزش و پرورش آقای پورالحسینی جامع و کامل از مدعوین تشکر نمودند و من هم از حضور همه تشکر می کنم سپاس از حضور برادر فرهنگی و عزیزم دکتر بطحایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13755
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

کرونا :

باید تجلیل از معلم منحصر به یک هفته نباشد و یک فرهنگ باشد

هادی زارعپور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در همایش بزرگ فرهنگیان گچساران گفت:خیر مقدم به معلمان وحضاری و همکاران عزیزم که در عرصه آموزش و پرورش آقای پورالحسینی جامع و کامل از مدعوین تشکر نمودند و من هم از حضور همه تشکر می کنم سپاس از حضور برادر فرهنگی و عزیزم دکتر بطحایی قدم رنجه فرمودند و در این همایش شرف حضور دارند.از نماینده عزیز و فهیم و از نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت که افتخار دادند و در این همایش که تجلیل از عزیزان بزرگوار فرهنگی است حضور دارند.
وی افزود: از عزیزانی که از استان حضور دارند و پیشکسوتان فرهنگی و یاد وخاطره شهدای رزمنده را گرامی می دارم به ویژه شهید مطهری و سالروز شهادت این عزیز سفر کرده و یاد و خاطره همه عزیزان ۹۸ شهید فرهنگی گچساران از خانواده معظم شهدا و از مقام والای معلم یاد وستایش و تشکر می کنم.

وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش افزود:  با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته، شورای آموزش و پرورش گچساران جزو شوراهای فعال در سطح استان است. در این شهرستان خوشبختانه در راستای رفع مشکلات آموزش و پرورش همکاری بین‎بخشی خوبی صورت گرفته است.شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزو سه شورای برتر وزارت آموزش و پرورش در سطح کشور است.متاسفانه با وجود نیروی انسانی خوبی که در سطح استان داریم به علت برخی عقب‌ماندگی‌های تاریخی که قبل از انقلاب وجود داشته، مشکلات آموزشی در این استان محروم فراوان است.با  داشتن ۴۸ میلیارد بدهی معوقه و تلاش فراوان تنها توانستیم بخشی از بدهی مذکور که ارث به جای مانده از سال ۸۸ تاکنون بوده را پرداخت کنیم.متاسفانه وضعیت وسائط نقلیه آموزش و پرورش در این استان بسیار نامطلوب و فرسوده بوده که مشکلات بسیاری را در سطح استان به وجود آورده است.با وجود معوقات آب، برق و گاز فضاهای آموزشی سطح استان، هیچ‌گونه توانایی برای خرید وسائط نقلیه و یا اجاره آن‌ها نداریم.

مراسم غبار روبی از گلزار مطهر شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در گچساران
دنبال کنید

زارع پور گفت: ما همچنین به ۳۷ نیروی آشپزخانه و راننده برای خدمات‌رسانی به این نهاد در سطح استان نیازمندیم که مجددا با وجود مکاتبات فراوان بی پاسخ مانده است.

اگر تنها یک عرصه از عرصه های حیات بشری نیازمند توجه به بشر باشد عرصه آموزش و پرورش است باید تجلیل از معلم منحصر به یک هفته نباشد و یک فرهنگ باشد.
وی بیان داشت:  بان کیمون در سال ۲۰۱۲ در یونسکو سندی آماده کرد ومنتشر نمود که در ۸ برنامه توسعه هزاره که یکی از آنها برنامه دانش آموزان ابتدایی است که تا سال ۲۰۱۵ پوشش یابی آن باید صد در صد باشد و شعارش آموزش در جای نخست است.
در آن سند آوردند آموزش و پرورش یک توصیه اخلاقی نیست یک انتخاب هوشمندانه است اگر کشوری بخواهد ترقی را در خود ببیند قطعا باید آموزش و پرورش داشته باشد.به گفته یک فیلسوف برای ازبین بردن یک جامعه هیچ راهی بهتر از ، از بین بردن نظام آموزشی آن کشور نیست.امیدواریم برنامه ریزی های ما در برنامه دولت تدبیر وامید برنامه ریزی منظبت و خاصی باشد.
مدیر کل در ادامه افزود: ما شاهد دغدغه های دکتر تاجگردون و وزیر آموزش و پرورش در بستن بدجه ۹۴ بودیم و احکام خوبی در آن گنجانده شد ایشان نسبت به حوزه انتخابیه از سایر مناطق کمکهای خوبی به گچساران داشتند جای تشکر از قسمت نفت و تلاش مهندس محمدی و همکارانش در همه ی کمکهایشان در برگزاری همایش و موارد مختلف در آموزش و پرورش را دارم.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در نشستی عنوان نمود ۴۰ میلیارد تومان به عنوان ۵ در صد سهم آموزشی لحاظ شده و استان فارس ۶ میلیبارد تومان و این در استان ما ۶۰ تا ۵۰ میلیون تومان است.که امید است با حضور شما و لمس مشکلات تلاش دیگری شکل بگیرد.

میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi