جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خصوصی سازی موجب عدم توسعه در شرکت مخابرات بوکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ چیزی که امروز مدام شنیده می شود عصر ارتباطات است ، ارتباطاتی که تمامی امورات زندگی اجتماعی در آن خلاصه می شود. لذا لازمه ارتقاء آن فناوری و ارتقاء کیفیت است که متأسفانه در چند سال أخیر یکی از ارگان های زیرشاخه این مجموعه ارتباطات با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13737
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ چیزی که امروز مدام شنیده می شود عصر ارتباطات است ، ارتباطاتی که تمامی امورات زندگی اجتماعی در آن خلاصه می شود.

لذا لازمه ارتقاء آن فناوری و ارتقاء کیفیت است که متأسفانه در چند سال أخیر یکی از ارگان های زیرشاخه این مجموعه ارتباطات با وجود طی مراحل خصوص سازی که به جهت ارتقاء کیفیت و خدمات و ایجاد رقابت انجام گردید از گسترش و ارتقاء کیفیت چشم پوشی نمود. شرکت مخابرات شهرستان بوکان در راس آن شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی با وجود کمبودهایی در زمینه توسعه خدمات اینترنت و نارضایتی های مردم از نوسانات افت سرعت و بسیاری از مشکلات در این زمینه هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است .

این در حالی است به تازگی واگذاری خطوط بدلیل ارائه بیش از ظرفیت و پر بودن پهنای باند متوقف شده است. 

همچنین جمع آوری این خدمات در روستاهایی که به اصطلاح آنان صرفه اقتصادی ندارد ، خود نوعی سوء مدیریت در تصمیم گیری ها خواهد داشت و این سوال را مطرح خواهد ساخت شرکت مخابرات جزء یکی از ارگان های درآمدزا و پر درآمد چرا می بایست توسعه و ارتقاء کیفیت آن متوقف شود ؟!

چرا مسئولین این نهاد حسن بی اعتمادی را در بین اقشار مردم اشاعه می کنند و خدمات خود را بصورت تبعیض آمیزی در مناطق شهری و روستایی ارائه می دهند ؟

آیا مگر نه اینکه به بیان منویات مقام معظم رهبری هر نهاد و هر مسئولی می بایست وظیفه خدمت رسانی را بر کلیه آحاد مردم بر عهده داشته باشد ، نه تنها قشری خاص !

مطمئن هستیم مسئولان زیربط جوابی را در خور و شایسته مردم ارائه خواهند نمود . لذا منتظر پاسخ مسئولین هستیم. 

پایگاه خبری تحلیلی

رایحه تدبیر و امید در دانشگاه های آذربایجان غربی بویی ندارد
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi