چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

والاترین سرمایه ی هنرمند تجربه و پشتکار هنرمند است

نشست انجمن فیلم وعکس شهرستان گچساران جهت انتخاب اعضای هیئت امنا با حضور نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران و اعضای پیشین و پیشکسوتان عرصه ی فیلم برگزار شد. در این نشست که در پلاتوی شهید مندنی پور اداره ارشاد برگزار شد نوروزی پس از تشکر از اعضای اسبق مجموعه گفت:هدف انجمن فیلم وعکس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13728
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۰۶

کرونا :

والاترین سرمایه ی هنرمند تجربه و پشتکار هنرمند است

نشست انجمن فیلم وعکس شهرستان گچساران جهت انتخاب اعضای هیئت امنا با حضور نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران و اعضای پیشین و پیشکسوتان عرصه ی فیلم برگزار شد.

در این نشست که در پلاتوی شهید مندنی پور اداره ارشاد برگزار شد نوروزی پس از تشکر از اعضای اسبق مجموعه گفت:هدف انجمن فیلم وعکس تهیه وتولید آثار فاخر ومستندات و برگزاری نمایشگاه در سطح شهرستان و معرفی چهره های برجسته است.وی پس از انتقاد شدید از روند اجرایی سال گذشته از اعضای خانه فیلم خواست تا در این نشست آسیب شناسی فیلم وعکس شهرستان به بیان مشکلات بپردازند.
محسن شاهسوند رئیس خانه فیلم  و عکس ، با برشمردن میزان فعالیتها در گذشته دلیل رکود کاری انجمن را نبود تدارکات کافی و امکانات جهت ضبط کار عنوان نمود و از تلاش اعضا و نمونه فعالیتها صحبت کرد و رشته ی همه ی کاستیها را عدم توجه مسئولین پیشین به موارد مورد نیاز انجمن ذکر کرد.
نوروزی پس از نقد سخنان و عملکرد انجمن فیلم و عکس ، قول مساعد جهت تهیه موارد وتدارکات تولید کار و اثر مانا از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران داد و از شرکت کنندگان خواست تا جهت انتخاب رییس و اعضای جدید نام نویسی کنند .

در این جلسه کاندیداها به معرفی خود و فعالیت هنریشان پرداختند.
مسعود شریف پیشکسوت ملی در عرصه فیلم گفت: فعالیتهای من در عرصه فیلم وسریالهای استانی و ملی است. اعتقادم این است با وجود نماینده وتلاش فرهنگیش و حضور آقای نوروزی وقتی شرایط یکدست است و اداره از این فضا منفک نیست می توانیم شاهد تغییرات گسترده ای باشیم.
علیرضا گشتاسبی :به عنوان هنرمندی که سالها فعالیت دارم می گویم پشتکار هر هنرمند ، هنر اوست نه  اعتبار مالی .. با همه مشکلاتی که بوده و هست باید تولید داشته باشیم.
پرویز مددی:حدود ۹ سال فعالیت های اداری دارم و در همه ی ثبت ها و گواهی ها در کنار آقای بیضایی بودم.
سعید احمدی:دوست دارم در خدمت دوستان اهل هنر باشم.کسب تجربه همدلی و همزبانی و انتقاد سازنده از راهکارهای پیشرفت انجمن است.
امین کاییدی: پشتوانه من حضور در کنار پیشکسوتانی چون مسعود شریف وساخت فیلم کوتاه است .از لحاظ رسانه ای و از طریق خبرگزاری کرونا هم در خدمت دوستان هستم.
مالمیری:من در چند فیلم بازی کردم و امید همکاری و حضور با گروه به من اشتیاق می دهد.
درخشان : حضور ونفش آفرینی من در فیلم «او خوب سنگ می زند» معرف من است ، اما حضور در جمع پیش کسوتان به من اجازه درس گرفتن و کسب تجربه می دهد.
پس از معرفی افراد یه ترتیب وبا انتصاب رای از کل آراء ۲۳ رای :
۱-مسعود شریف ۱۹
۲-مهرداد بیضایی ۱۳
۳-مددی ۹
۴-منوچهر مالمیری ۸
۵-سعید احمدی ۸
۶-محمد بیضایی ۷
۷-علیرضا گشتاسبی ۵
۸-امین کاییدی ۴ را کسب نمودند .
در پایان جلسه مسعود شریف به عنوان رییس انجمن فیلم وعکس انتخاب شد.

دعوت مدیرعامل نفت و گاز گچساران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
دنبال کنید

خبرنگار: نرگس احمدپور

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi