سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: براجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد

دکترسیدموسی خادمی در نشست شورای فرهنگ عمومی با تبریک میلاد حضرت امام جواد (ع) و مولود کعبه حضرت امام علی (ع)، افزود: مسائل فرهنگی و مذهبی در اولویت و در راس همه امور و برنامه ها  قرار دارد و برای اجرای آنها نیز همه باید پای کار بیایند. استاندار کهگیلویه وبویراحمد نایب رئیس شورای فرهنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13715
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

دکترسیدموسی خادمی در نشست شورای فرهنگ عمومی با تبریک میلاد حضرت امام جواد (ع) و مولود کعبه حضرت امام علی (ع)، افزود: مسائل فرهنگی و مذهبی در اولویت و در راس همه امور و برنامه ها  قرار دارد و برای اجرای آنها نیز همه باید پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی، این شورا  را عالی ترین مرجع تصمیم گیری در حوزه فرهنگ و مسائل مذهبی در استان برشمرد و تاکید کرد: اعضای این شورا باید با دست پر و برنامه های سازنده در جلسه حاضر شوند و پیگیر مصوبات آن هم باشند.

 دکتر خادمی با اشاره به زیر ساخت های فرهنگی و برنامه های پیش بینی شده دراین  بخش و تاثیر گذاری حوزه فرهنگ، افزود: این شورا باید تلاش کند با حمایت از طرح های فرهنگی و سرعت دادن به اجرای این طرح ها زمینه ی توسعه فرهنگی استان را بیشتر فراهم سازد.

استاندار بر احصائ مصوبات سال گذشته این شورا و پیگیری لازم و برآوردی که چه میزان از این مصوبات تاکنون کاملا اجرایی شده، چه تعدادی در حال انجام و یا اصلا اجرایی نشده است، تاکید کرد و یادآور شد: در خصوص نام گذاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج که اخیرا به بهره برداری رسیده است، این شورا اگر مصوباتی داشته، مورد بررسی قرار گیرد.

ج/۲۳۸

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi