جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در سال تحصیلی ۹۳/۹۴

سید ظهیرالدین پورالحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کورش رضایی در گچساران با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان طی سال تحصیلی ۹۴/۹۳ اظهار کرد: آموزش و پرورش گچساران طی سال تحصیلی ۹۳/۹۴ گام‌های موفقی در حوزه‌های مختلف برداشته است که این گام‌ها به نوعی از افتخارات این اداره به شمار می‌رود. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13648
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۰۲

کرونا :

تشریح موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در سال تحصیلی ۹۳/۹۴

سید ظهیرالدین پورالحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کورش رضایی در گچساران با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان طی سال تحصیلی ۹۴/۹۳ اظهار کرد: آموزش و پرورش گچساران طی سال تحصیلی ۹۳/۹۴ گام‌های موفقی در حوزه‌های مختلف برداشته است که این گام‌ها به نوعی از افتخارات این اداره به شمار می‌رود.

وی افزود: کسب رتبه عالی با امتیاز ۱۰۰ در پروژه مهر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور همچنین کسب رتبه برتر توسط معاون آموزش متوسطه در بین معاونان دیگر مناطق کشور به دلیل اجرای طرح و برنامه‌های اجرا شده در حوزه آموزش از جمله موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران بوده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران کسب ۲۲ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به المپیاد کشوری در رشته‌های مختلف را از دیگر افتخارات این اداره عنوان و تصریح کرد: راه‌یابی ۸ نفر از دانش‌آموزان به مسابقات کارگاهی و آزمایشگاهی مرحله کشوری، کسب رتبه اول کشوری ۲۰ نفر از هنرآموزان در آزمون پیشرفت تحصیلی هنرستان‌ها از دیگر افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان به شمار می‌رود.

پورالحسینی کسب رتبه اول تا پنجم ۲۰ نفر از هنرآموزان در مرحله کشوری در آزمون پیشرفت تحصیلی هنرستان‌ها را از دیگر گام‌های موفق آموزش و پرورش گچساران طی سال تحصیلی ۹۳/۹۴ عنوان کرد و گفت: کسب رتبه اول همکاران فرهنگی در جشنواره اقدام‌پژوهی در رشته‌های فرهنگ و هنر، مطالعات اجتماعی، ریاضی و علوم تجربی متوسطه دوره اول نیز از افتخارات این اداره به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: کسب رتبه نخست استان در آزمون پیشرفت تحصیلی متوسطه پایه دوم، مرحله نخست، اول عمومی، دوم تجربی و سوم تجربی همچنین کسب نخست استان در آزمون پیشرفت تحصیلی متوسطه دوم مرحله دوم، اول عمومی و سوم انسانی از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در سال تحصیلی ۹۳/۹۴ بوده است.

وظایف شهرداری / شهرداری چه کارهایی انجام می دهد
دنبال کنید

پورالحسینی کسب رتبه عالی از عملکرد سرگروه‌های آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد، رتبه برتر کشوری طراحی سئوال توسط دبیران متوسطه دوم و کسب مقام‌های برتر پژوهش‌سرای دانش‌‌آموزی را از دیگر موفقیت های اموزش و پرورش گچساران عنوان کرد و افزود: راه‌یابی ۶ طرح جشنواره خوارزمی به جشنواره کشوری، کسب دو رتبه زیر ۱۰۰ در چهارمین المپیاد نانو و کسب رتبه برتر در اجزاری نظام آراستگی در مدارس گچساران از موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: راه‌یابی ۲۶ نفر از  هنرجویان هنرستان‌ها به مرحله کشوری در مسابقات علمی و عملی هنرستان ها، کسب رتبه برتر ۴ نفر از دانش‌اموزان در جشنواره عکس و مقاله حوزه مشاوره و سلامت و آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر موفقیت‌های سال تحصیلی ۹۳/۹۴ این اداره است.

پورالحسینی کسب رتبه نخست هسته مشاوره، هفته بهداشت درمان و روان و رتبه برگزیده دو دانش‌آموز در مقاله سالم‌زیستی با قلبی سالم در مرحله کشوری را از موفقیت‌های درگیر آموزش و پرورش گچساران طی سال تحصیلی ۹۳/۹۴ عنوان کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش گچساران در حوزه ورزش گفت: کسب پنج رتبه در مسابقات استانی هندبال و راه یابی به مسابقات کشوری، کسب سه رتبه برتر والیبال در مسابقات استانی و راه‌یابی به مرحله کشوری همچنین کسب دو رتبه برتر آمادگی جسمانی در مسابقات استانی از موفقیت‌ها و افتخارات این اداره در حوزه ورزش بوده است.

پورالحسینی کسب رتبه‌های برتر در مسابقات شنا و بسکتبال و راه یابی به مسابقات کشوری را از دیگر موفقیت‌های ورزشی آموزش و پرورش گچساران برشمرد و افزود: راه‌یابی ۳ داور از همکاران فرهنگی به مسابقات لیگ فوتبال کشور، راه یابی چهار داور همکار به مسابقات سوپر لیگ هندبال کشور و حضور چهار دانش‌آموز گچسارانی در اردوی تیم ملی هندبال از دیگر موفقیت های ورزشی آموزش و پرورش گچساران است.

بیانیه ی کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر
دنبال کنید

مدیر آموزش و پرورش گچساران راه‌یابی ۲۰ دانش‌آموز پسر در مسابقات قرآنی استانی به مرحله کشوری همچنین ۱۶ دانش‌آموز دختر در این مسابقات را از دیگر موفقیت‌های این اداره در سال تحصیلی ۹۳/۹۴ عنوان کرد.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi