جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی: شورای برنامه ریزی، توسعه و اشتغال ۱۹۲ مصوبه داشت

دکترحسن نوروزی با حضوردکترمحمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مجمع نمایندگاه استان در مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی استان، مهمترین فعالیت های این شورا را تشریح کرد. وی، توزیع اعتبارات عمرانی، هزینه ای براساس فصل، برنامه و شهرستانی را براساس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13497
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

دکترحسن نوروزی با حضوردکترمحمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مجمع نمایندگاه استان در مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی استان، مهمترین فعالیت های این شورا را تشریح کرد.

وی، توزیع اعتبارات عمرانی، هزینه ای براساس فصل، برنامه و شهرستانی را براساس شاخص های مختلف از فعالیت این شورا برشمرد و گفت: در این شورا فاز اول مطالعات آمایش سرزمینی توسعه استان مصوب شد.

نوروزی اظهار داشت: با تاکید استاندار در راستای اجرای برنامه محور بودن، برنامه ۴ ساله ۹۳ -۹۶ دستگاه های اجرایی استان هدف گذاری شد و طبق این برنامه هر سال میزان توفیق، پیشرفت، تحقق اهداف و رشد شاخص ها رصد و کنترل می شود که در چه مرحله ای بودیم و اکنون به کجا رسیده ایم.

وی اظهار داشت: گزارش کامل و مستمر از میزان موفقیت دستگاه های اجرای در تخصیص، جذب و هزینه اعتبارات با بیش از ۷۰ درصد تخصیص اعتبارات عمرانی ابلاغی  در بخش های مختلف از دیگرفعالیت های این شورا بود.

دکترنوروزی، تحقق درآمد ۱۶۰ میلیارد تومانی سال ۹۳ و افزایش ۵۰ درصدی آن نسبت با پارسال را از دیگر فعالیت های شورای برنامه ریزی استان برشمرد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تصریح کرد: تزریق ۲۹۲ میلیارد تومان نقدینگی به پروژه های این استان در سال گذشته که نسبت به سال قبل آن ۹۵ میلیارد تومان افزایش داشت از فعالت های این شورا بود.

وی ابراز داشت: برنامه ریزی لازم برای اعتبارات مصوب سال ۹۴ از همه منابع به میزان ۵۸۳ میلیارد تومان در این استان انجام گرفته است.

گامی در راستای احقاق حق مردم بهمئی از حق آلایندگی/ موفقیت شهرداری لیکک در رای قضایی 134 میلیارد تومانی
دنبال کنید

دکتر نوروزی از سفر دو روزه  دکترمحمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تشکر نمود و گفت: این سفر قطعا برای این استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi