جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار گچساران ،توازن قدرت ، ترازوی سیاست و حضوری که دنیای رقابت را سنجیده تر می کند

شاید اگر درج این متن در سایت از گچساران نبود هیچگاه به نوشتن دوباره ی  متنهایی این چنین ، ترغیب نمی شدم.مواردی که برشماری برتری افرادی است که بی هیچ بهانه ای پرداختن به آن تکرار مکررات است. باری سال ۹۴ سال تفاوتهاست سال آنالیز شخصیت سیاستمداران و سال پاسخگویی به وعده هایی که مسئولین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13492
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

کرونا :

فرماندار گچساران ،توازن قدرت ، ترازوی سیاست و حضوری که دنیای رقابت را سنجیده تر می کند

شاید اگر درج این متن در سایت از گچساران نبود هیچگاه به نوشتن دوباره ی  متنهایی این چنین ، ترغیب نمی شدم.مواردی که برشماری برتری افرادی است که بی هیچ بهانه ای پرداختن به آن تکرار مکررات است. باری سال ۹۴ سال تفاوتهاست سال آنالیز شخصیت سیاستمداران و سال پاسخگویی به وعده هایی که مسئولین دولت تدبیر وامید به مردم در قالب پروژه ها و برنامه های تعریف شده اقتصادی کلنگ اجرای عملیاتشان را بر زمین زده اند.

در بین همه ی مدیران و در رأس همه ی مسئولین« فرماندار گچساران» به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در نقطه نگاه تیزبینانه ی اهل رصد و رسانه است.

فردی که این روزها و یا بهتر بگویم سال ۹۴ را با اتفاقات خاصش ورق می زند و بر خلاف سال ۹۳ که مدیریت بحران طبیعی را به نحو مطلوبی پشت سر گذاشت مدیریت بحران اجتماعی و نحوه برخورد با بعضی موارد گاه از برنامه ریزی کاری و رسمی اش ایجاد فاصله نمود. هرچند عبدالرحیم رحیمی مردی برای فرصتهایی دوباره است .

مدیریت اجرایی خوبی بر اتفاقات شهری دارد و مدیرانش با توجه به برخی کم کاریهای افراد انگشت شمار مدیران لایقی به چشم اجتماع گچساران آمده و کارآمد هستند.

سال ۱۳۹۴ با حضور نماینده محترم گچساران از روزهای قبل از تحویل سال در آخرین افتتاحیه اش که فرهنگسرای بنیاد شهید گچساران بود تا حضورش در سال جدید و آغاز پیگیری مداوم موارد عمرانی همه نشانه ی تلاش جدی نماینده محترم دکترتاجگردون و تلاش فرماندار منظبتش در رسیدن به اهداف عالی عمرانی دولت تدبیر و امید است.

رحیمی در فرصتی که اگر به روزشمار هم رصد شود به اعتبار کاری خویش که از آغازش حدود ۴۳۸ روز از آن می گذرد فرصتهای خوبی جهت جذب اعتبارات عمرانی از سوی نماینده شهرستانهای گچساران و باشت «دکتر غلامرضا تاجگردون » برای شهرستان گچساران و تقسیم به جا بین مدیران قسمتهای مختلف و تشویق مدیران در ارائه طرح عمرانی و جذب اعتبار داشت که بعد از تلاشهای شبانه روزی نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت قابل ستایش است.

حال صحبت برسر رقابتهای انتخاباتی و نام «عبدالرحیم رحیمی »که مانند گذشته باز هم در صحنه و فضای سیاسی گچساران زمزمه می شود.

لیاقتهای بی شمار «دکتر غلامرضا تاجگردون» برکسی پوشیده نیست مردی که معاون برنامه ریزی رئیس جمهور وی را یک نبوغ ونعمت ملی خواند و هیچ ردی از گمانه زنی و سوء استفاده قدرتی و مالی از موقعیت سیاسی این فرد لایق به چشم نمی خورد حتی تیزبینانه تر ازبقیه رقبا یادداشتی جهت جلوگیری از ورود پولهای کثیف در عرصه ی رقابتی قلم زد.

من قطاری دیدم، که سیاست می برد و چه خالی می رفت
دنبال کنید

تلاش وی در مقایسه با دیگر نمایندگان استان کفه ی سنجش میزان اعتماد و اعتبار و حضورش در منطقه آنهم حضوری عام المنفعه برای همه جای استان، سنگینتر از کفه ی قیاس دیگر عزیزان می کند.

برکسی پوشیده نیست انجام وظیفه آنهم در چنین وضعیتی که مسئولیت کلان کشوری در امر بودجه برعهده ی این فرهیخته ی اقتصاد و سیاست است ، به نحو رضایت بخش در زمان مشخص سه ساله و بازتاب رضایتمندی مردم منطقه ی وکالتش همه نشان از ارزش موقعیت سیاسی و تکرار نشدنی وی در کرسی نمایندگی را دارد ،اما حضور دیگر کاندیداها و اعلام موجودیت آنان که نشان لیاقت را در جناح های موافق ومخالف و عملکرد کاری اشان اثبات شده است خبر از یک انتخابات سالم و ایجاد فضایی با اندیشه موشکافانه تر سیاسی و باز است.

فضایی که در سال جدید تجربه ی استانی شدن را در سرلوحه امر اجرایی دارد.وجود رقیب دنیای رقابت را سنجیده تر می کند .

شهرستان گچساران هم به تبعیت از دیگر نقاط از حضور مهره های متفاوتی خبر می دهد.که به تازگی در میان این مهره ها و افرادلایق نام عبدالرحیم رحیمی در یکی از دست نوشته ها توجه آنان که کیفیت مدیریتی و لیاقت را در طبق توازن قرار می دهند به خود جلب نموده است.

وی در دوران حساس فرمانداری شهرستان گچساران موانع اجتماعی اقتصادی، فرهنگی ،عمرانی و سیاسی خاصی را پشت سر گذاشت.چالشهایی که در بحث «تفاوت مدیریت» قدرت وی را بین فرمانداران دیگر برجسته تر می کند.و این گام مثبتی در امتیاز استانی و توجه مردم به حضوز وقدرت مدیریت وی خواهد بود.
فرمانداری که ۳ نشان برجسته برتری و لیاقت در استان به وی اختصاص یافته و انتظار اجتماع عامی و خاص گچساران همواره از چنین افرادی خاصتر و پیچیده تر است.

هرچند زنگ حضور معاونین رئیس جمهور در استان و شهرستان به صدا در آمده اما در اولین سفر و تجربه ی تلخ رسانه های استان به خصوص شهرستان گچساران ، از عدم ارتباط و بیان موارد عمومی باید نقطه توجه وی که در رأس مدیریت سیاسی شهر واقع است را معطوف به این امر نماید که اصحاب رسانه نمایندگان مردم در بیان مشکلات و درج سوال و جوابهایشان جرقه ای اولیه در جذب اعتبار برای رفع محرومیتهاست.

واکنش تند امام جمعه گچساران به جشن روز پدر/ آبروی مردم گچساران خدشه دارشد/ آقای فرماندار کناربروید؟!
دنبال کنید

اگر برای تجربه بعدی این بخش از ارتباط مانند گذشته لحاظ شود امید است تعامل و همدلی و همزبانی رسانه و رئسای شهری در ارتباط بخشیدن مسئولین و مردم و ایجاد حس اعتماد با نمایندگان دولت تدبیر و امید در بخش ارتباطی عمومی بین مردم و مسئولین شود و در درایت عبدالرحیم رحیمی در حل و فصل این بخش از تریبون گویا و سیار عمومی که همان توجه به رسانه در انعکاس حق مردم است شکی نیست.

حفظ شئونات شهروندی و اعتبار بخشیدن به فضای همدلی و تعامل با مردم در نقاط متفاوت شهری به خصوص بخش فرسوده شهری که همواره حرف برای گفتن و راهکار برای حل مشکلاتش می طلبد نیز یک مدیریت قاطع را می طلبد که توجه خاص فرماندار گچساران در سال ۹۳ به این موضوع و توجه به اعتبارات جذب شده و حسابگری وی در تقسیم اعتبار در همه ی فضای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باز قدرت فردی را به نمایش می گذارد که می تواند در خوان گسترده تری تجربه ی خاصی را به تثبیت رساند شاید شکستن «شاخ غول بیکاری جوانان» از عهده برجسته ترین مهره های سیاسی هم برنیامده و همواره فریادها جنسشان از نوع همان بیکاری و معضلات خاص اجتماعی آن دارد، اما تسریع در امر عمران و تحویل به موقع ساختارهایی که جذب اشتغال را از دهه های قبل ، آرزویی دیرینه از دهه های قبل برای جوانانی که حال فرزندان جوانشان با سوادی برتر، بیکاری را به ارث برده اند رقم زده است بتواند تولد فرصت دوباره برای حضور و جذب نیروهای کارآمد بومی باشد.

فضای نمایندگی و انتخابات فرصت آنالیز شخصیت سیاسی افراد سیاستمدار شهری است که امید است فرماندار لایق شهرستان گچساران که همواره پیگیر حقوق شهروندی عموم اقشار اجتماعی گچساران است در رسیدن به کفایت سیاسی تجربه ی خاصی در سال پیش رو را تجربه نماید.افق نگرش خاص وی و تضمین مدیریت قاطع در رفتار کاری اش، تضمینی در جهت تعالی فرصتهایی تازه است.آری عبدالرحیم رحیمی مردی برای فرصتهای تازه و فردی لایق در عرصه سیاست گچساران و قابل احترام از هر جناح و طیف عقیدتی سیاسی شهرستان گچساران است….

خبرنگار:نرگس احمدپور

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi