شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف و ضبط چند فروند قایق و تور صیادی از متخلفین صید در بوکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ بیش از ۲۰۰۰ متر تور صیادی و سه فروند قایق ماهیگیری از متخلفین صید ماهی در منطقه ممنوعه رودخانه زرینه شهرستان بوکان کشف شد. محمد احمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت : در پی گشت زنی و کنترل شبانه مناطق تحت حفاظت توسط ماموران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13462
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲:۴۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ بیش از ۲۰۰۰ متر تور صیادی و سه فروند قایق ماهیگیری از متخلفین صید ماهی در منطقه ممنوعه رودخانه زرینه شهرستان بوکان کشف شد.

محمد احمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت : در پی گشت زنی و کنترل شبانه مناطق تحت حفاظت توسط ماموران یگان شهرستان بوکان در منطقه ممنوعه رودخانه زرینه بوکان ، سه فروند قایق ماهیگیری که توسط متخلفین استتار شده بودند .

** مامورین  یگان حفاظت محیط زیست بوکان توانستند تعداد ده رشته تور به متراژ ۲۰۰۰ متر را از آب بیرون بکشند . بعد از اتمام عملیات و بیرون کشیدن تور و قایقها مراتب در محل صورتجلسه و این ادوات ضبط شدند.

** منطقه ممنوعه رودخانه زرینه که در جوار تاج سد بوکان تا پل جدید الاحداث رودخانه را شامل می شود بدلیل امن بودن و کنترل توسط نگهبانان سد و نیز مامورین این اداره مملو از ماهی های رودخانه ای بوده و چشم متخلفین همیشه به آن معطوف می باشد که هر بار مامورین این اداره ضمن حضور در این منطقه آن را از آثار تخلف و ادوات صید پاکسازی می نمایند .

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi