شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیروهای قراردادی در اولویت استخدام دستگاه های اجرایی هستند

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از اولویت استخدام نیروهای قراردادی در دستگاه های اجرایی خبر داد. به نقل از آوای جنوب :” محمد باقر نوبخت ” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13438
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

کرونا :

نیروهای قراردادی در اولویت استخدام دستگاه های اجرایی هستند

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از اولویت استخدام نیروهای قراردادی در دستگاه های اجرایی خبر داد.

به نقل از آوای جنوب :” محمد باقر نوبخت ” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید به منظور بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی و شرکت در شورای اداری و برنامه ریزی استان ساعت ۱۵ امروز پنج شنبه وارد فرودگاه گچساران شد .

 

محمد باقر نوبخت عصر پنج شنبه در حاشیه این سفر گفت: طبق بند “ج” ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری هر دستگاه مجاز است به ازای خروج سه نیروی رسمی از تشکیلات یک نفر نیرو با اولویت کارکنان قراردادی و پیمانی آن دستگاه را استخدام رسمی کند.

 

نوبخت افزود: در صورتیکه هریک از دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون ظرفیت استخدامی داشته باشند، می توانند نیروهای قراردادی و پیمانی خود را استخدام رسمی کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi