جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر پل ارتباطی نقد بر کلام بسته شود آسیب خواهیم دید

نشست تصویب تقویم فرهنگی در گچساران برگزار شد. نشست تصویب تقویم فرهنگی به میزبانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران و با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ومعاونین و رئسای شهرستانها ورئسای انجمنهای شهرستان گچساران درسالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد. در این نشست مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به مناسبتهای مهم روز وماه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13370
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اگر پل ارتباطی نقد بر کلام بسته شود آسیب خواهیم دید

نشست تصویب تقویم فرهنگی در گچساران برگزار شد.

نشست تصویب تقویم فرهنگی به میزبانی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران و با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ومعاونین و رئسای شهرستانها ورئسای انجمنهای شهرستان گچساران درسالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به مناسبتهای مهم روز وماه اشاره نمود وگفت:شهادت امام هادی (ع) را تسلیت می گویم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شیخ سعدی و تبریک حلول ماه رجب که ماه با فضیلت ماه خدا وماه اطاعت است باید بگویم در عظمت واهمیت این ماه همین قدر که در آن قطع تاریخی فضیلتش در حرام بودن قتل و اعمال حرام عنوان شده است.بعثت رسول خدا (ص) وتولد حضرت علی (ع) هم در این ماه پر برکت است وازخدا آرزوی توفیق این جلسه با تقارن این روزهای خجسته را دارم.
دکتر دهبانی پور افزود:سال همدلی و سال همراهی مردم ودولت است امیدوارم شعار امسال مانند دیگر سالها در کلام نماند ودر عمل با آن وارد شویم .ایمان دارم وبرکسی پوشیده نیست نامگذازی این سال عملی هوشمندانه وآگاهانه است..
وی ادامه داد:حوادث منطقه به مدیریت کارآمد وهم دلی نیاز دارد .نباید منافع را صرف جناح بندی وقدرت کنیم .محور باید منافع ملی و امورات مردم باشد. ما از دولتی که گامهای خردمندانه وعاقلانه وبا تدبیر گام برمی دارد حمایت می کنیم.در بحث هسته ای در بحث اقتصاد وحمایت مردم واقتضای آن رابطه مردم و دولت ویک ارتباط صمیمی است.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی تاکید کرد:معاف شدن حاکمان وصاحبان منصب از نقد منصفانه نیست .اگر پل ارتباطی نقد بر کلام بسته شود آسیب خواهیم دید.سال همدلی وهمراهی با دولت را ارج می گذاریم و در اساس بحث وبا همان محوری که نامگذاری شده اهداف را عملیاتی می کنیم تا نفع اساسی را ببریم.
دکتر دهبانی پور گفت:باید جلسات را کارشناسی کنیم و به یک اجماع واتفاق در کارهایمان برسیم وهدف ما فعالیت در راستای فرهنگی باشد .ظرفیت های هر منطقه واستعدادها را برشماریم و بی عدالتی ونگاه یکطرفه تنها در مرکز نباشد ودر چنین جلساتی توضیع منطقه ای کنیم تا پیشرفت حاصل شود .
وی در پایان گفت: نقطه ضعف ها حب وبغض ها را می شنوم وبه کمک انجمنهای موجود انجمن های جدید وبا نگاهی دموکراتیک وبا اختیارهای وسیعتر برگزار می کنیم و از عزیزان هنرمند در تشکل های جدید و با انگیزه وتلاش بهتر برای پیشبرد عموم استفاده کنیم.

باید امور تولیدی را به مردم واگذار کنیم/ اجرای تعهدات و پیمان‌های بین‌المللی جزو وظایف انسانی و سیاسی همه دولت‌ها است
دنبال کنید

 

خبرنگار : نرگس احمدپور

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi