یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبعیض در حقوق فرهنگیان با سایر کارکنان دولت قابل پذیرش نیست/ تاکید بر پیگیری استیضاح وزیر تعاون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید احسن علوی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک پیشاپیش هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری گفت: تبعیض بین حقوق معلمان و سایر کارکنان دولت و همچنین مشکلات معیشتی فرهنگیان قابل پذیرش نیست، بنابراین به رئیس‌جمهور و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13296
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲:۲۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید احسن علوی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک پیشاپیش هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری گفت: تبعیض بین حقوق معلمان و سایر کارکنان دولت و همچنین مشکلات معیشتی فرهنگیان قابل پذیرش نیست، بنابراین به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش تذکر می‌دهم که تدبیری برای رسیدگی به وضعیت فرهنگیان بیاندیشند.


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به فرهنگیان کشور توجه کرد و با رسیدگی به وضعیت آنها از تداوم بی‌انگیزگی معلمان و تحصن‌های آنها که نظام آموزشی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جلوگیری به‌عمل آورد.


علوی افزود: مهندس چیت‌چیان باید تدبیری برای وضعیت آب شهر ۵۰۰ هزار نفری سنندج بیاندیشد، به دلیل اینکه اگر تدبیر اساسی در زمینه آبرسانی و انتقال آب از سد آزاد به سد قشلاق سنندج صورت نگیرد، سد قشلاق تنها تا یک ماه آینده آب خواهد داشت.


عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: آیا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات کافی از انتخاب مدیران عامل شرکت شستا دارد؟ افرادی در شرکت بیمه غرب فعالیت دارند که صلاحیت ندارند، بنابراین از رئیس مجلس می‌خواهم که براساس ماده ۲۲۹ آیین‌نامه داخلی بحث طرح استیضاح وزیر تعاون را در دستور کار مجلس قرار دهد. /


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi