جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، خواستارهر چه بیشتر تقویت ارتباط علمی دانشگاه‌های استان شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، مجموعه استانداری آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را دارند، تصریح کرد: تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید در دستور کار دانشگاه‌ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با تقدیر از همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد اسلامی این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13222
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، مجموعه استانداری آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را دارند، تصریح کرد: تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید در دستور کار دانشگاه‌ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با تقدیر از همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه آزاد اسلامی این استان، گفت: نگاه علمی استاندار باعث ایجاد انگیزه مضاعف در میان هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد یاسوج شده است.

دکترفردین بوستانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تقویت اقتصاد دانش‌بنیان گام‌های خوب و موثری برداشته است و امیدواریم که این مهم با تلاش دانشجویان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز هرچه بیشتر تقویت شود.

وی بیان کرد: این موضوع در دهه چهارم عمر دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویژه در دستور کار ریاست عالی دانشگاه قرار گرفته است و واحدهای دانشگاهی موظف به حرکت در این مسیر شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی حمایت بیش از پیش دانشگاهیان در این حوزه است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi