پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیام تسلیت فراکسیون اصولگرایان رهراون ولایت درپی درگذشت نماینده مردم سلماس

 فراکسیون اصولگرایان رهراون ولایت مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت علی‌اکبر آقایی مغانجوقی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و از اعضای موثر این فراکسیون را تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون درگذشت همکار خدوم، متعهد و پرتلاشمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۵۱


پیام تسلیت فراکسیون اصولگرایان رهراون ولایت درپی درگذشت نماینده مردم سلماس 3

 فراکسیون اصولگرایان رهراون ولایت مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت علی‌اکبر آقایی مغانجوقی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و از اعضای موثر این فراکسیون را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت همکار خدوم، متعهد و پرتلاشمان مرحوم فقید مهندس علی اکبر آقایی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان اعضای فراکسیون اصولگرایان رهراون ولایت گردید.

مرحوم آقایی در طول چهار دوره حضور در مجلس شورای اسلامی و نمایندگی مردم شریف و ولایتمدار سلماس در مجلس، همواره با تعهد خالصانه و تلاش در انجام امور و وظایف نمایندگی، الگویی از خدمت صادقانه را به نمایش گذارد و همواره در پیگیری مشکلات و مطالبات مردم منطقه، اقدامات موثری را انجام داد.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت فقدان مرحوم آقایی که از اعضای موثر این فراکسیون بود را به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، همکاران ارجمند در مجلس، مردم شریف استان آذربایجان غربی به ویژه مردم شریف شهرستان سلماس و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کند و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم مسئلت دارد.

پایان پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi