شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه همکاری گازی مصر با عراق

شرکت پتروجت، برنده پروژه یکپارچه تاسیسات تصفیه گاز شرکت کویت انرژی در میدان سیبای عراق شد. به گزارش پایگاه خبری زاویه، شرکت پتروجت مصر، برنده مناقصه ساخت تاسیسات تصفیه گاز به ارزش یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون پوند مصر، در عراق شد. در گزارش محمد شیمی، مدیر عامل شرکت پتروجت به شریف اسماعیل، وزیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13101
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۳:۲۱

شرکت پتروجت، برنده پروژه یکپارچه تاسیسات تصفیه گاز شرکت کویت انرژی در میدان سیبای عراق شد.

به گزارش پایگاه خبری زاویه، شرکت پتروجت مصر، برنده مناقصه ساخت تاسیسات تصفیه گاز به ارزش یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون پوند مصر، در عراق شد.

در گزارش محمد شیمی، مدیر عامل شرکت پتروجت به شریف اسماعیل، وزیر نفت و منابع معدنی مصر آمده است: پتروجت برای نخستین بار نسبت به ساخت پروژه ایستگاه گاز یکپارچه شامل طراحی، اجرا، ساخت، بهره برداری و آزمایش اقدام کرده است.

این پروژه با هدف توسعه تولید روزانه ١١٠ میلیون فوت مکعب از میدان گازی سیبا با سرمایه گذاری حدود ٣۵٠ میلیون دلارطی یک دوره ١٨ ماهه به مرحله اجرا می رسد.

پروژه میدان گازی سیبا ضمن حمایت از ادامه حضور موفق پتروجت در بازار انرژی عراق، از فعالیت این کشور در بازار انرژی کویت در آینده حمایت می کند.

پتروجت طی دو سال گذشته علاوه بر ایجاد کارگاه های تخصصی و فنی در مقر اصلی این شرکت واقع در بصره ۶ پروژه بزرگ با سرمایه گذاری های بیش از سه میلیارد و ۶٠٠ میلیون پوند مصر را با موفقیت به مرحله اجرا رسانده است.

عراق، مصر و کویت در زمینه ساخت و بهره برداری از تاسیسات تصفیه گاز در میدان گازی سیبا با یکدیگر همکاری می کنند.


نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi