چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فقدان مرحوم آقایی ضایعه بزرگی برای آذربایجان غربی است/ مرحوم آقایی هیچگاه از جایگاه اصولگرایانه خود عدول نکرد

جواد جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت علی اکبر آقایی مغانجوقی، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: درگذشت ایشان ضایعه بزرگی برای آذربایجان غربی بود و جایگزینی ایشان کار بسیار سختی است. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13092
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱


جواد جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت علی اکبر آقایی مغانجوقی، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: درگذشت ایشان ضایعه بزرگی برای آذربایجان غربی بود و جایگزینی ایشان کار بسیار سختی است.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فعالیت های مرحوم آقایی گفت: ایشان نماینده فعالی بودند که از دوره ششم در مجلس شورای اسلامی حاضر شدند و علاوه بر ظرفیت ها و توانایی های وی مخصوصا در زمانی که به امر مدیریت کمیسیون عمران مشغول بودند، می توان به نگاه اصولگرایانه ایشان اشاره کرد که هیچ گاه از جایگاه اصولگرایی خارج نشد.


وی اضافه کرد: مرحوم آقایی در میان نمایندگان آذربایجان شخصیت ویژه ای بودند که در طول یک سال گذشته نیز به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان های آذری نشین شمال غرب کشور نیز فعالیت می کردند.


جهانگیرزاده ادامه داد: سوابق اجرایی مرحوم آقایی حاکی از قابلیت های مهم ایشان بود که خوشبختانه بخش عمده ای از امور کاری موفق ایشان در حیات جمهوری اسلامی سپری شد.


وی در ادامه با اشاره به پیگیری مداوم نمایندگان آذربایجان غربی از احوال ایشان، گفت: نمایندگان این استان در همان روزهای بیماری مرحوم آقایی پیگیرمسائل ایشان بودند و در همان روز اول وفات ایشان، طی اطلاعیه ناراحتی و اندوه خود را از این ضایعه ابراز کردند.


عضو مجمع نماینگان استان های آذری نشین شمال غرب کشور در پایان خاطرنشان کرد: روز سه شنبه (۲۵ فروردین ماه) مجلس ختمی از سوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با همکاری استانداری و شهرداری برای بزرگداشت یاد و نام مرحوم علی اکبر آقایی برگزار خواهد شد./

امیری: شهرداری یاسوج کار خلاف قانون انجام ندهد / تخلفات شهرداری مکتوب شود / علی‌پور: دیگر بی‌خیال استیضاح شهردار شدیم
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi