جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

“توانستن” را ملکه ذهنم کردم/ اهمیت رفاقت از رقابت بیشتر است

  سمیرا ارم، بانوی ملی پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین است که در حال حاضر در تمرینات آمادگی مسابقات جام جهانی ترکیه حضور دارد. ارم برای اولین بار است که در ترکیب تیم ملی حضور دارد و مسابقات جام جهانی ترکیه، اولین اعزام برون مرزی وی خواهد بود. وی عضو هیئت مدیره جامعه معلولین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13065
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

کرونا :

“توانستن” را ملکه ذهنم کردم/ اهمیت رفاقت از رقابت بیشتر است

 

سمیرا ارم، بانوی ملی پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین است که در حال حاضر در تمرینات آمادگی مسابقات جام جهانی ترکیه حضور دارد.

ارم برای اولین بار است که در ترکیب تیم ملی حضور دارد و مسابقات جام جهانی ترکیه، اولین اعزام برون مرزی وی خواهد بود.

وی عضو هیئت مدیره جامعه معلولین استان فارس و ساکن شهر شیراز است. ارم تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی تجزیه به پایان برده و هم اکنون به همراه سایر ملی پوشان برای مسابقات جام جهانی که اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار خواهد شد، در حال آمادگی است.

بانوی ملی پوش تیم تیراندازی پیرامون نحوه آشنایی با رشته تیراندازی می گوید: از طریق جامعه معلولین با ورزش جانبازان و معلولین آشنا شدم و پس از آن از سال ۹۰ با رشته والیبال نشسته فعالیت های ورزشی خود را آغاز کردم.

ارم در ادامه افزود: بعد از یکسال فعالیت در رشته والیبال نشسته متوجه شدم در هیئت سالن اختصاصی تیراندازی با سیستم الکترونیکی وجود دارد و برای تمرین در این رشته ترغیب شدم. با آغاز تمرینات که مصادف با پذیرش من درمقطع کارشناسی ارشد نیز بود، متوجه شدم تیراندازی به تمرکز من بسیار کمک کرده و تاثیر آن را به وضوح در تحصیلاتم می دیدم و همین مساله باعث شد تا علیرغم اینکه محل تحصیلم در اصفهان بود و مدام در حال رفت و آمد بودم، تمریناتم را به صورت منظم ادامه دهم.

عضو تیم ملی خاطر نشان کرد: سال ۹۱ در مسابقات لیگ کشوری شرکت کردم و با سایر دوستان در تیم فارس به عنوان سوم دست یافتیم. پس از آن به پیشنهاد مربی ام، آقای زندی، رشته ام را از تفنگ بادی به تپانچه تغییر دادم و در مسابقات آزاد سال ۹۲ به عنوان سوم و در مسابقات آزاد سال ۹۳ به عنوان دوم در رشته تپانچه بادی دست یافتم.

کنفرانس برند پایدار ساعت ۱۴:۵۷ دقیقه امروز چهارشنبه برگزار شد
دنبال کنید

وی گفت: خانم جوانمردی به عنوان همشهری و هم تیمی، کمک بسیار زیادی به من داشته و من همواره از راهنمایی های او استفاده می کنم و از مسوولین هیأت فارس نیز سپاسگزارم. همچنین باید تشکر ویژه از خانم اله کرم و آقای حسین امیری داشته باشم که با حمایت ها و اعتمادی که داشتند این فرصت را به من دادند که در تیم ملی حضور داشته باشم و امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو پاسخگوی زحمات همه این عزیزان باشم.

ارم افزود: مهم ترین چیزی که بعد از تمرکز در رشته تیراندازی آموختم این بود که نگاهم به رقابت، رفاقت باشد و تلاش کنم تا از این دوستی ها تاثیرات مثبت بگیرم.

بانوی جوان تیم تیراندازی تصریح کرد: همیشه با خودم مرور کردم که می توانم و این کلمه را ملکه ذهنم کردم و تا آنجا که خواست خداوند و شرایط اجازه داده توانسته ام به هر چه می خواهم دست یابم و معتقدم باید همیشه برای برخواستن آماده بود. در ورزش هم نگاهم همین طور است و تمام توانم را به کار می گیرم تا بتوانم در مسابقات پیش رو برای پارالمپیک کسب سهمیه کنم و با کسب نتایج مطلوب زحمات مربیان و خانواده ام را جبران کنم.

وی گفت: شرایط تمرینی در تیم ملی بسیار مطلوب است و با افزایش روزهای اردو می توانیم برنامه ها را مطابق نظر کادر فنی انجام دهیم. ضمن اینکه فضای حاکم بر تمرینات بسیار صمیمی است و اعضای تیم ملی مثل یک خانواده در کنار هم حضور دارند و این جو دوستانه به پیشبرد بهتر تمرینات نیز کمک می کند.

دستگاه تست قند خون و نحوه عملکرد آن
دنبال کنید

ارم در پایان گفت: همیشه و در همه حال خانواده ام چه از نظر معنوی و چه مادی پشتیبان و حامی من بوده اند و برای پیشرفت در همه زمینه ها تشویقم کردند و امیدوارم به لطف خداوند بتوانم در آینده ای نزدیک پاسخگوی محبت ها و حمایت های آنها نیز باشم.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi