شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گچساران

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر«دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: انتخاب این شعار حکیمانه توسط مقام عظمای ولایت راهبرد و استراتژی بزرگ نظام اسلامی در جهت مقابله با دشمنان بوده که نباید تنها در حد یک شعار باقی بماند بلکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13039
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

کرونا :

همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گچساران

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر«دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توسط مقام معظم رهبری، گفت: انتخاب این شعار حکیمانه توسط مقام عظمای ولایت راهبرد و استراتژی بزرگ نظام اسلامی در جهت مقابله با دشمنان بوده که نباید تنها در حد یک شعار باقی بماند بلکه مردم و دولت باید این شعار را به معنای واقع کلمه عملی کنند.

وی افزود: با توجه به ملموس بودن نقش مهم همدلی و همزبانی در راستای پیشبرد اهداف و امور در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ملی و بین‌المللی، تلاش برای تحقق شعار سال باید اولویت‌ کاری همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان،تصریح کرد: فرماندهان سلحشور دوران هشت سال دفاع مقدس، یادگاران و سندهای ارزشمند و افتخار‌آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حقیقت به عنوان هویت این ملت هستند.

انصاری بیان کرد: این نقش‌آفرینان حقیقی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با عزم راسخ و جان بر کف در برابر دشمنان ایستادگی کرده و حماسه‌های بزرگی خلق کردند که امروز سرمشق خوبی برای مسیر عبور نسل جوان از فراز و نشیب‌ توطئه‌های دشمن قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به برگزاری اولین جلسه هماهنگی همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گچساران، گفت: در این همایش از فرماندهان گردان‌های عملیاتی امام حسین (ع) و ادوات تیپ ۴۸ فتح تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه فرماندهان گردهان‌های امام حسین(ع) و ادوات تیپ همیشه سرافراز ۴۸ فتح در هشت سال دفاع مقدس حماسه ایثار و جهاد را خلق کردند،افزود: تکریم و تجلیل از این اسطوره‌های سرافراز و افتخارات این خطه پاک میهن اسلامی، نه تنها وظیفه ذاتی هر ایرانی بوده بلکه در حقیقت ادای دینی در برابر فداکاری و از خودگذشتگی‌های این بزرگ‌مردان است.

دیدار امیرعبداللهیان با رئیس دفتر حفاظت منافع جمهوری عربی مصر در تهران
دنبال کنید

انصاری با اشاره به زمان برگزاری این همایش،گفت: همایش تجلیل از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گردان‌های عملیاتی امام حسین(ع) و ادوات تیپ ۴۸ فتح با حضور فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi